Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo. Ik zou graag willen weten wat nou het verschil is tussen ipod en network walkman. volgens mij is dit heel wat, en ik zou graag een discussie zien.

even wat ik al van beide spelers weet.

ipod: kan je blijven updaten

network walkman: heeft atrac3plus technologie, met hoge kwaliteit of lange opname tijd.

Dit is een beetje kort samengevat, maar zo zit het (volgens mij) wel een beetje

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Als je nou eens wat specs geeft van beide en een afbeelding zou dat al heel wat toevoegen. Verder is hier al in verschillende draadjes uitgebreid over gepraat. Maak eerst eens een wat uitgebreidere sp zou ik zeggen :)

Verwijderd

Topicstarter
als er echt zo uitgebreid over gepraat is, weet iedereen wel hoe ze er uitzien.

Verwijderd

ik zou ff w88 op de nieuwe sony MP3 spelers :) en dan je keuze maken :)

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:44
Nou, je pakt hier wel twee uitersten. Ik heb zelf de NW-E99, ik zal alle NADELEN opnoemen:

Als je iets anders dan Atrac3 gebruikt, dan moet je óf converten of als je MP3 gebruikt de akelige MP3 File Manager gebruiken.
Sonicstage is voor sommigen een probleem, deze lijkt af en toe te crashen. Echter, als hij het doet is met de nieuwste versie niks mis, het is goed te gebruiken als File Transfer tool.
Er zit geen Random Play All functie op.
Het is ERG gevoelig voor vingerafdrukken.
1-regelig display is tegennwoordig niet zo veel (Ok, het zijn er twee, een regel waar je je instellingen ziet.)
---
Voor de rest heb ik geen idee wat nog belangrijke nadelen kunnen zijn, want hij is zeer goed voor de rest.

Over de iPod hou ik me maar even rustig, ik heb geen zin in nog een discussie te komen (Zie topic met de Shuffle en de IceMat audio)

Voordelen van de NW-E99 zijn o.a. de compactheid, robuustheid, IMO hoe mooi dat ding is (en nee, ik vind de iPod niet lelijk, dát niet), en dat dit ding METEEN is opgestart.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me