Ik heb laatst de 'goedkoopste' Logitech muis gekocht, optical.
Deze krijg je dan ook geleverd in een zakje, zonder drivers enz.
Dit is voor de rest geen probleem, mijn muis werkt perfect.
Alleen zou ik graag de instellingen van mijn muis net iets perfecter hebben.
Ik heb al lopen zoeken op dit forum, maar kan helaas geen topic vinden die op mijn probleem lijkt.
Wat ik namelijk wil, is de instelling veranderen dat als ik mijn scrollwhel INDRUK...dat hij dan de browserbutton "vorige" selecteerd.....
Ik heb namelijk ooit eens een andere versie gehad van een Logitech muis, met een knopje aan de zijkant, die je kon bedienen met je duim....met de bijgeleverde software kon je dit instellen, wat je ermee wilde doen.
Is dit ook mogelijk om te veranderen in je configuratiescherm van XP?
Ik heb gezocht op google, en op dit forum, maar ben niets vergelijkends tegengekomen.....
Het gaat om deze muis:
Deze krijg je dan ook geleverd in een zakje, zonder drivers enz.
Dit is voor de rest geen probleem, mijn muis werkt perfect.
Alleen zou ik graag de instellingen van mijn muis net iets perfecter hebben.
Ik heb al lopen zoeken op dit forum, maar kan helaas geen topic vinden die op mijn probleem lijkt.
Wat ik namelijk wil, is de instelling veranderen dat als ik mijn scrollwhel INDRUK...dat hij dan de browserbutton "vorige" selecteerd.....
Ik heb namelijk ooit eens een andere versie gehad van een Logitech muis, met een knopje aan de zijkant, die je kon bedienen met je duim....met de bijgeleverde software kon je dit instellen, wat je ermee wilde doen.
Is dit ook mogelijk om te veranderen in je configuratiescherm van XP?
Ik heb gezocht op google, en op dit forum, maar ben niets vergelijkends tegengekomen.....
Het gaat om deze muis: