Op vele verschillende manieren heb ik geprobeerd mijn .pst bestand te backuppen, omdat ik van plan ben te gaan formatteren. Echter, wat ik ook probeer, iedere keer, tegen het einde van de backup van het bestand: BSOD, vaak met kernel_data_inpage_error, maar ook gewoon met de melding dat windows in een oneindige loop zit, enz enz.
Geprobeerd:
- pst exporteren (in outlook zelf)
- pst backuppen met microsoft pst backup tooltje
- pst verplaatsen naar plek op zelfde hdd
- pst verplaatsen naar plek op andere hdd
- pst kopiëren
- pst inzippen
- pst renamen, zonder extensie oid, en dan kopiëren
kortom, bijna alles geprobeerd, maar het probleem zit em dus in het bestand zelf waarschijnlijk, omdat ik verder nooit problemen met m'n pc heb of iets dergelijks. Of misschien dat het pst bestand net in een bad sector zit ofzo? Het gebeurdt iedere keer helemaal aan het einde van het proces, vaak met nog 5 sec. te gaan volgens het schermpje...
Hoe los ik dit op?
Geprobeerd:
- pst exporteren (in outlook zelf)
- pst backuppen met microsoft pst backup tooltje
- pst verplaatsen naar plek op zelfde hdd
- pst verplaatsen naar plek op andere hdd
- pst kopiëren
- pst inzippen
- pst renamen, zonder extensie oid, en dan kopiëren
kortom, bijna alles geprobeerd, maar het probleem zit em dus in het bestand zelf waarschijnlijk, omdat ik verder nooit problemen met m'n pc heb of iets dergelijks. Of misschien dat het pst bestand net in een bad sector zit ofzo? Het gebeurdt iedere keer helemaal aan het einde van het proces, vaak met nog 5 sec. te gaan volgens het schermpje...
Hoe los ik dit op?
[ Voor 7% gewijzigd door TonyB op 20-02-2005 02:08 ]
Carpe Noctem