[Outlook2003] Backuppen van outlook.pst onmogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08 12:53
Op vele verschillende manieren heb ik geprobeerd mijn .pst bestand te backuppen, omdat ik van plan ben te gaan formatteren. Echter, wat ik ook probeer, iedere keer, tegen het einde van de backup van het bestand: BSOD, vaak met kernel_data_inpage_error, maar ook gewoon met de melding dat windows in een oneindige loop zit, enz enz.
Geprobeerd:
- pst exporteren (in outlook zelf)
- pst backuppen met microsoft pst backup tooltje
- pst verplaatsen naar plek op zelfde hdd
- pst verplaatsen naar plek op andere hdd
- pst kopiëren
- pst inzippen
- pst renamen, zonder extensie oid, en dan kopiëren

kortom, bijna alles geprobeerd, maar het probleem zit em dus in het bestand zelf waarschijnlijk, omdat ik verder nooit problemen met m'n pc heb of iets dergelijks. Of misschien dat het pst bestand net in een bad sector zit ofzo? Het gebeurdt iedere keer helemaal aan het einde van het proces, vaak met nog 5 sec. te gaan volgens het schermpje...

Hoe los ik dit op?

[ Voor 7% gewijzigd door TonyB op 20-02-2005 02:08 ]

Carpe Noctem

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat gebeurt er als je dit via een niet-windows omgeving probeert? (via bijvoorbeeld dos met ntfs support of een linux live cd)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

al geprobeerd te kopieeren onder Safe Mode?

There is no place like ::1

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Doe eens een volledige scandisk/chkdsk, schakel virussscanners etc uit of probeer het in de safe mode zoals hierboven ook gezegd wordt :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Je moet deze tool downloaden:

Outlook 2003 Add-in: Personal Folders Backup

http://www.microsoft.com/...6322F4FD01&displaylang=en

Deze maak om de zoveeltijd een backup van je bestanden, en deze kun je wel backupen!!!

Ik hade het zelfde probleem, ik wilde backupen met veritad DLO Option op mijn werk, maar dat ging steeds mis, nu gebruik ik deze tool, heb hem zo ingesteld dat hij een steeds bakup maakt, en deze word weer gebackupt met Veritas, probleem opgelost. :)

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wanneer ik het backup-tooltje probeer te gebruiken is het lijstje van "open pst-files" leeg ? En toch heb ik pst-files open ?? Heb al even gekeken op de website van microsoft maar ook hier kon ik geen oplossing vinden ?

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08 12:53
Het probleem met het pst bestand is opgelost!
Met het PST recovery progje van Microsoft, waar iemand mij op attendeerde.

- Daarvoor nog checkdisk geprobeerd: loopt vast op 18%, 3x geprobeerd
- Opstarten in veilige modus: dat doet ie niet! Loopt dan ook vast na keuze voor safe mode!

Nu de boel backuppen, en die harde schijf kan mooi RMA.

Carpe Noctem

Pagina: 1