Ik denk, laat ik eens een topic maken waar ik vraag of ik een mod mag worden. Wat ik eigenlijk gewoon wil is dat ik wat kan helpen ik GT, editen titels, locken wanneer nodig, posts van anderen editten als ik fouten zie (Kan dat eigenlijk wel? Trouwens, ik bedoel hiermee fouten als dat de quote tags niet goed gezet zijn, etc.. Ik ga niet inschatten of mensen fout zitten, want wieweet maak ik zelf wel fouten.), etc. etc..
Ik heb een redlijke ervaring met moderator zijn (Nou ja, vooral administrator zijn. Voorbeeld: Het hosten van een forum dat in twee maanden rustig 3000 posts weet te halen waarna Invisionfree een crash met de server heeft, ik een nieuw forum opzet en nog 1500 posts haal in een maand, waarna ik er mee ben gestopt.), en ik denk dat ik toch wel een goede hulp kan zijn. Ik ben extreem actief in het Gadget Talk forum, kijk maar eens hoeveel posts ik heb. Ik denk dat het ook wel leuk zo zijn, een beetje modje uithangen op zo'n forum als deze.
Ik hou het hier bij voor nu, ik wacht gewoon op reacties.
Ik heb een redlijke ervaring met moderator zijn (Nou ja, vooral administrator zijn. Voorbeeld: Het hosten van een forum dat in twee maanden rustig 3000 posts weet te halen waarna Invisionfree een crash met de server heeft, ik een nieuw forum opzet en nog 1500 posts haal in een maand, waarna ik er mee ben gestopt.), en ik denk dat ik toch wel een goede hulp kan zijn. Ik ben extreem actief in het Gadget Talk forum, kijk maar eens hoeveel posts ik heb. Ik denk dat het ook wel leuk zo zijn, een beetje modje uithangen op zo'n forum als deze.
Ik hou het hier bij voor nu, ik wacht gewoon op reacties.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me