Scheve randen van beeld nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:

• Sphandor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:24
Ik heb gisteren mijn oude brakke 14" monitor eindelijk vervangen door wat groters; een 17" philips 107T6. Het beeld is op zich wel mooi scherp, maar ik krijg de randen van het beeld met geen mogelijkheid echt goed recht, hoeveel ik ook pruts met de OSD. Met name de rechterbovenhoek is niet mooi te krijgen.
Nou las ik ergens dat dit soort dingen wel vaker voorkomen bij Real Flat-beeldbuizen, is dat inderdaad zo? Moet hier maar mee leven of kan ik er mee terug naar de winkel? Als dit bij elke Real Flat-beeldbuis zo werkt dan heeft omruilen natuurlijk ook weinig zin :-/

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Nog nooit van gehoort..nog nooit gezien...ga naar die winkel toe..

Verwijderd

Sphandor schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:03:
Ik heb gisteren mijn oude brakke 14" monitor eindelijk vervangen door wat groters; een 17" philips 107T6. Het beeld is op zich wel mooi scherp, maar ik krijg de randen van het beeld met geen mogelijkheid echt goed recht, hoeveel ik ook pruts met de OSD. Met name de rechterbovenhoek is niet mooi te krijgen.
Nou las ik ergens dat dit soort dingen wel vaker voorkomen bij Real Flat-beeldbuizen, is dat inderdaad zo? Moet hier maar mee leven of kan ik er mee terug naar de winkel? Als dit bij elke Real Flat-beeldbuis zo werkt dan heeft omruilen natuurlijk ook weinig zin :-/
Ja, dat komt nog al eens voor bij vlakke beeldbuizen, vind je het te erg dan zal je een beroep op de charantsie moeten doen...............

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:50
Mijn Iiyama heeft het inderdaad ook rechtsboven in de hoek lijkt het een beetje hobbelig, dit zie ik echt pas als ik er echt goed naar kijk.
Ik heb er twee staan en allebei hebben ze het :?