Hallo mensen,
Heb me gek gezocht in de search maar kan dit probleem niet vinden. Misschien dat iemand kan helpen.
Ik heb een nieuwe Canyon router gekocht, draadloos. Hiervoor heb ik mijn speedtouch home teruggetweaked van pro naar home. Deze is nu aangesloten op die canyon Router.
Alles werkt, internet, mail ophalen etc.
Het enige wat niet werkt is het versturen van mails (incl. bijlage) Hij stopt dan op een gegeven moment en zegt dat de verbinding met de server gestopt is.
Maak ik echter direct contact (dus computer direct op modem) dan werkt alles goed.
Hieronder de instellingen van mijn router:
Hostname: Xs4all
Service Ipadress: 10.0.0.138
My ip adres: 10.0.0.150
My subnetmask: 255.0.0.0
Connection ID: 0
MTU : 1450
Maximum idle time: 0 minutes
Verder heb ik als pri en sec
Pri 194.109.6.66
Sec 194.109.9.99
Staat hier misschien wat fouts tussen, of moet ik ergens anders aan denken.
Ik hoor het graag!
Verder draai ik win xp sp2 en gebruik outlook express, maar het ligt niet aan de software.
Daarbij komt nog dat ik mijn hotmail op een beveiligde ssl pagina ook niet kan openen
Heb me gek gezocht in de search maar kan dit probleem niet vinden. Misschien dat iemand kan helpen.
Ik heb een nieuwe Canyon router gekocht, draadloos. Hiervoor heb ik mijn speedtouch home teruggetweaked van pro naar home. Deze is nu aangesloten op die canyon Router.
Alles werkt, internet, mail ophalen etc.
Het enige wat niet werkt is het versturen van mails (incl. bijlage) Hij stopt dan op een gegeven moment en zegt dat de verbinding met de server gestopt is.
Maak ik echter direct contact (dus computer direct op modem) dan werkt alles goed.
Hieronder de instellingen van mijn router:
Hostname: Xs4all
Service Ipadress: 10.0.0.138
My ip adres: 10.0.0.150
My subnetmask: 255.0.0.0
Connection ID: 0
MTU : 1450
Maximum idle time: 0 minutes
Verder heb ik als pri en sec
Pri 194.109.6.66
Sec 194.109.9.99
Staat hier misschien wat fouts tussen, of moet ik ergens anders aan denken.
Ik hoor het graag!
Verder draai ik win xp sp2 en gebruik outlook express, maar het ligt niet aan de software.
Daarbij komt nog dat ik mijn hotmail op een beveiligde ssl pagina ook niet kan openen
[ Voor 5% gewijzigd door timstarren op 20-02-2005 00:56 ]