Ik heb vanavond Skye gedownload in de hoop goedkoop te kunnen telefoneren naar Nederland vanuit Ierland. Helaas blijkt het nog watlastiger dan gedacht, het inloggen levert namelijk telkens maar problemen op.
Heeft iemand enig idee hoe ik skype moet instellen zodat ik het eindelijk kan gaan gebruiken?
quote: SkypeEr is een kritieke fout opgetreden.
Ik heb het idee dat de zware firewall waarachter mijn laptop functioneert (ik kan geen Kazaa of Torrentprogramma's gebruiken en internetten (en downloaden met download accelarator plus) gaat via een proxyserver en poort 8585) problemen veroorzaakt. Ik ben verbonden via het netwerk van universiteit en heb geen toegang tot de firewall, laat staan dat ik iets aan de instellingen kan veranderen. Ik heb geprobeerd het probleem te verhelpen door het proxy IP in te vullen, maar skype blijft maar terugkomen met de foutmelding.quote: foutenrapport(Errorstring) Skype kan niet gestart worden (#1102)
(Errordescription) Interne fout opgetreden, meldt dit probleem aan Skype
De volgende gegevens zullen naar Skype verstuurd worden:
error=1102
errormsg=Verbinding maken niet mogelijk
os=5.01.2600 (Service Pack 2)
version=1.1.0.79
loggedin=no
account=
audio=Input audio devices : VIA Audio (WAVE) , Output audio devices : VIA Audio (WAVE)
xpicf=
ce=Backbone: stack=17 compiled=200501291446 (release build) uptime=0:01:00
FBCManager: HTTPS proxy=x.x.x.x:8585 (user) SOCKS proxy=0.0.0.0:0
HostScanner: lastProbingFailed=1 probeFreq=5 parallelConns=10
HostScanner: resetCount=0 timeMs=58895 tcpMode=1 tcpFbMode=0 netDetected=1
HostScanner: hosts=250 probes=5 responses=0 obFails=0
HostScanner: conns=46 proxyConns=7 connEstablish=1 connTerminations=36
Inet.bandwidth: curIn=116, curOut=5, maxIn=1, maxOut=1, maxRt=1
Inet.firewall: tcpIn=0xaaaaaaaa udpIn=0xaaaaaaaa udpOut=0x55555554
Inet.listener: port=8585 (TCP+UDP) maxSockets=1000
Localnode: connectionStatus=CONNECTING
SkyBackbone: username='paulboersema' save=1
ast server error = err: 0, ip=0x00000000, port=0x0000
ile=file error: 0/0 ()
Heeft iemand enig idee hoe ik skype moet instellen zodat ik het eindelijk kan gaan gebruiken?