Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

na veel gesurf kan ik helaas toch geen oplossing vinden voor mijn vraag over Mp3 Jukeboxen.
Ik ben namelijk op zoek naar een jukebox met een HD die ook een goeie opname functionaliteit biedt, en dan niet een microfoon ingang, maar een echte line-in zodat ik van verschillende geluidsbronnen kan opnemen.
Tijdens het browsen kwam ik uit op de Archos Jukeboxen en die Mambox Media-X. Echter lees ik hier en daar negatieve dingen over de Mambox.

Misschien dat één van jullie kenners mij goed advies kan geven.

Thanx alvast ;).

Nick

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Ik weet niet hoe goed de line-in is, maar deze spelers kunnen het in ieder geval ook:

-iAudio M3
-iRiver H1xx, H3xx en PMP-serie
-MPIO HD-300 en HD-200
-MobiBLU DHH-100

Verwijderd

Ik heb een IRiver 120, deze beschikt over een optical in die zeer goed is qua geluidskwaliteit. Mss eens zien of de nieuwere versie (met kleurenscherm) dit ook heeft en hoe dat de kwaliteit daar is.
IRiver staat wel bekend om z'n geluidskwaliteit.

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

De opvolger van de iRiver H1x0, de H3x0 heeft inderdaad ook een line-in, maar dit is geen optical line-in zoals bij de H1x0 serie. Er schijnen een paar vreemde dingetjes mee aan de hand te zijn, zoals dat hij er na een bepaalde tijd opnemen (na een kleine 2 uur) mee ophoudt. Als ik jou was zou ik ff de topics over de H3x0 doornemen:
- [MP3/Ogg] iRiver H3x0 serie Deel 2 (nieuwste topic over de H3x0)
- [MP/Ogg] iRver H3x0 serie (voorganger van bovenstaand topic)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp guys. Heb de H320 gekocht en ben er zeer tevreden mee. Heb het probleem van dat ie er opeens mee nokt tijdens het opnemen nog niet zelf ondervonden, er is ook pas nieuwe Firmware gereleased (januari), wellicht dat dit het probleem heeft opgelost.

Thanx!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
laat maar, ik moet beter lezen 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 24-02-2005 18:38 ]

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik ben dus diegene wiens H320 (1.27KR) ermee nokt na 117 minuten...
Ga het van 't weekend nog eens proberen...
Voor de rest is het wel een goeie recorder...
Ik laat 'm opnemen aan 224 kbps en ben best tevreden over de kwaliteit ervan...

Heb echter wel een beetje 'n gemis, een soort VU-meter, om je recording level te kunnen zien...
(Nu speel 'k eerder op veilig door m'n volume laag te houden en 't daarna ff op te krikken)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De HDD100 en HDD120 van Philips hebben het ook. Ik heb het nooit gebruikt dus kan je niks zeggen over de kwaliteit. Bevalt verder goed, software wil wel eens vaslopen, maar het geluid is i.s.m. Sennheiser koptelefoon adembenemend.
Pagina: 1