Hoe kan ik een Nero image van een DTS audio CD van 1 GB branden? Als ik een dvd ermee wil beschrijven is dat het verkeerde medium en het beschrijven van een 700 MB cd gaat uiteraard ook niet.
delorean7 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 22:02:
Hoe kan ik een Nero image van een DTS audio CD van 1 GB branden? Als ik een dvd ermee wil beschrijven is dat het verkeerde medium en het beschrijven van een 700 MB cd gaat uiteraard ook niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 19-02-2005 22:06 ]
Hoe geweldig om dat aan te wijzen! Dank, dank!
Maar dat was nu juist het punt. Hoe kan ik een CD image van 1 GB branden als CD media slechts 700 MB capaciteit kennen?
Misschien mounten met daemon tools, en dan de contents kopieren naar een dvd.
Verwijderd
Er bestaan ook HD cd's die een kapaciteit hebben van 800MB dacht zelfs de je ze al hoger had maar dit me je writer dan wel ondersteunen als het een DVD writer is zal het wel lukken.
JE kan volgens mij ook met deamontools de image uitpakken en dan op twee cd schrijven
JE kan volgens mij ook met deamontools de image uitpakken en dan op twee cd schrijven
Ik het vaak zat gehad dat ik een image had van meer dan 800MB, die ik uiteindelijk gewoon op een 74 mins CD-R (650MB) kon branden, (_zonder_ overburning!) op de een of andere manier was de datasize van het image groter als hetgene wat er uiteindelijk op de CD kwam. 
Heb je geen CD-RW tje om het ff te testen of het niet werkt? Anders kun je het risico van één CD-R ook wel nemen.
Heb je geen CD-RW tje om het ff te testen of het niet werkt? Anders kun je het risico van één CD-R ook wel nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door GaMeOvEr op 19-02-2005 23:56 ]
Aannames zijn fataal.
Mijn Plextor kent wel het Gigaburn oid systeem waardoor ik op een 90 minuten CD 1 GB kwijt kan. Dit is door het branden van de tracks de sporen dichter op elkaar te zetten, practisch elke cd speler pikt dit waardoor je hele leuke tijdsnotaties krijgt op cd spelers die nog nooit een cd met meer dan 100 minuten hebben gegeten 
Anders zou ik zeggen www.deamon-tools.cc, disk mounten en die info weer rippen.
Anders zou ik zeggen www.deamon-tools.cc, disk mounten en die info weer rippen.
[ Voor 12% gewijzigd door Fairy op 19-02-2005 23:59 ]
Mounten geeft je inderdaad de mogelijkheid om met bijvoorbeeld audiograbber WAV files te krijgen, die kan je dan als audio cd branden. Jammergenoeg ken ik geen methode om audio compilatie in Nero te maken voor een DVD. Los daarvan, vreemd dat er cd image files ronddolen van groter dan de maximale capaciteit van dat medium.
Volgens mij zijn er wel 800 MB cd's, wellicht 900 - maar ook die zijn te klein voor dit image file.
Weird shite.
Volgens mij zijn er wel 800 MB cd's, wellicht 900 - maar ook die zijn te klein voor dit image file.
Weird shite.
Mwoah, je hebt het over DTS, dat lijkt me dus meer een geripte audio stream van een dvd. Als je dat met nero op een image flikkert maakt het hem niet uit wat de max size is....delorean7 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:58:
Mounten geeft je inderdaad de mogelijkheid om met bijvoorbeeld audiograbber WAV files te krijgen, die kan je dan als audio cd branden. Jammergenoeg ken ik geen methode om audio compilatie in Nero te maken voor een DVD. Los daarvan, vreemd dat er cd image files ronddolen van groter dan de maximale capaciteit van dat medium.
Weird shite.
Heb je het al geprobeerd dan? Misschien is de datasize, als het eenmaal redbook is, wel veel kleiner dan de maat van je image nu. Zie ook mijn eerdere reply. Naar ik aanneem, is dit image gewoon gemaakt van een redbook dts cd, dus dat zou ook gewoon weer terug moeten kunnen.delorean7 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:58:
Weird shite.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
anders kun je hem proberen te branden met dvd-encrypter, dan kun je gewoon de image brande.en die zeurt niet over zoveel dingen als nero zelf. Bij mij werkt dat altijd wel iig
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 00:33 ]
DVD-Decrypter.Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:32:
anders kun je hem proberen te branden met dvd-encrypter, dan kun je gewoon de image brande.en die zeurt niet over zoveel dingen als nero zelf. Bij mij werkt dat altijd wel iig
Aannames zijn fataal.
Ok het gewoon overburnen (max 100 mins setting) op een cd levert een beter resultaat dan ik dacht - hij gaat fout bij 90%. Denk dat het op een 800 MB cd zou passen.GaMeOvEr schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:06:
[...]
Heb je het al geprobeerd dan? Misschien is de datasize, als het eenmaal redbook is, wel veel kleiner dan de maat van je image nu. Zie ook mijn eerdere reply. Naar ik aanneem, is dit image gewoon gemaakt van een redbook dts cd, dus dat zou ook gewoon weer terug moeten kunnen.
DVD decrypter ga ik even proberen.
Pagina: 1