Toon posts:

502 you don't have premission to talk?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hier een berichtje van een ontevrede klant!!!!!!!!!!!! ( van telebyte)
Ik heb op dit moment weer eens geen verbinding met de newsserver.
Als ik bel wat al erg vervelend is want krijg steeds de zelfde Rene aan de telefoon.
Dan wordt ik niet fatsoenlijk geholpen, en hang ik als nog ontevrede op.
Ik heb al geruime tijd s'morgens geen verbinding, en als ik het heb, heb ik niet de snelheid die ik behoor te hebben.
Als ik bel , ben ik waarschijnlijk in de ogen van (meneer Rene) een of ander dom blondje, en hoor alleen maar de woorden "u mag niet klagen en zeuren".
Nou kan je het mee doen is het enige wat Meneer kan melden en ninet 1 keer nee Meneer valt in herhaling.
Ik heb nu het weekend dus nog geen verbinding met news server maar snap ( mischien idd een dom blondje hahaha) de melding 502 you don't have premission to talk.
Oke en nuuuuuuu ik weet het niet meer, maar wordt er niet witheet van maar waarschijnlijk hoog blond.

groetjes monique

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

voor echte blondjes is www.beginnersweb.nl misschien meer iets.

Modbreak:reageer dan ajb niet zeg...

[ Voor 26% gewijzigd door Korakal op 19-02-2005 22:37 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

[google=502 you have no permission to talk]

Betekend dus gewoon dat je geen toegang hebt tot de betreffende server.

🖥️ | 🚗

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

MadMarky schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 22:35:
[google=502 you have no permission to talk]

Betekend dus gewoon dat je geen toegang hebt tot de betreffende server.
prrrecies :)

Lievemoon, welkom op het forum! Hier op GoT verwachten we dat je eerst zelf gaat zoeken naar de oplossing van je probleem (door bijvoorbeeld even te googlen); zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette). In dit geval had je snel kunnen vinden dat je geen toegang hebt tot de nieuwsserver.

Als je instellingen kloppen dan zul je toch weer terug moeten naar de klantenservice, want dan is er blijkbaar meer aan de hand. In ieder geval niet iets wat we hier op GoT kunnen wegtoveren.

Dit topic is gesloten.