Toon posts:

[Stofhappende PC] PI 133Mhz,32MBram, Wat hiermee doen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een stofhappende laptop (een Canon, lol!. Om exact te zijn, een Canon CN600. Gemaakt door Acer denk ik) te voorschijn gehaald. Ik was helemaal verbaasd dat deze een Netwerkaansluiting had. Ik plug 'm in mn router, en hoef verder niks in te stellen, en dat met Windows 95!

Leuk allemaal, voor Internet enzo. Maar ik vroeg me af, is er ook een (gratis) linux-pakket voor een Pentium 1: 133Mhz en 32MB ram geheugen?

Mvg,
Daniel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat wil je ermee gaan doen?
je kunt hem gebruiken als router (met een extra pcmcia nic erin ofzo) of als server (hoewel de hdd daar mogelijk wat klein voor is)
of gebruik hem als download bak met een externe hdd (indien er USB opzit, niet snel, maar wel stil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:08:
Wat wil je ermee gaan doen?
je kunt hem gebruiken als router (met een extra pcmcia nic erin ofzo) of als server (hoewel de hdd daar mogelijk wat klein voor is)
of gebruik hem als download bak met een externe hdd (indien er USB opzit, niet snel, maar wel stil).
Ik wil 'm wel als Surf PC'tje gebruiken, maar dan wel op/met Linux. Werkt gewoon lekkerder, imo. Hij heeft geen USB. Ook is de HDD maar 1,3 GB. :r !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Damn small linux, 68MB ongeveer :)

Leave only footprints, take only memories