Voltage van je videokaart heeft niet veel nut om die te veranderen. Bovendien verander je waarschijnlijk niet het voltage van je videokaart maar die van de bus waar die in zit. Ik zou er niet aan zitten als ik jou was. En ja
heter zal die worden maar
Beter niet
zelfd egeld vvoor me procesor hoeveel volt mag die wezen want ik een asus p4p800 e deluxe moederboord en heb je een hele lijs met volts ik heb een p4 2.4 ghz 533 fsb
Wat zeg je nou? Dat je processor het voltage voor zichzelf regelt of dat jij dat hebt geregeld? Praat ff normaal nederlands. Die hele lijst met volts is denk ik de meting die je moederbord doet om je te laten zien hoe je voltagelijnen erbij staan. Maar je zegt immers niet waar je kijkt dus met zekerheid kan ik dat niet zeggen
en mag koelblok van je northbridge af?
NEE! Als je een onstabiel systeem tot een kapot mobo wilt hebben moet je die er vooral afhalen, waarom denk je dat ie er op zit??
Maar eh... Waarom wil je uberhaupt dingen met je voltage doen? Ga je serieus overklokken of loop je maar wat te klooien? Je hebt voor mijn gevoel niet echt verstand van waar je mee bezig bent dus ik gok op dat 2de. En blijft lekker van die voltages af
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.