Star trek voyager: Elite Force gevonden:) en geinstalleerd. Alleen het filmpje is net een dia voorstelling en als er tijdens het spelen een paar gasten beginnen te schieten is het helemaal een ramp.
Heb een Amd k6 450mhz, 64 Mb SDRAM en een Ati Rage Pro 8 mb:r. Moet dus blijkbaar een beetje upgraden. Ik dacht aan:
64 mb -> 128 mb
Ati Rage Pro -> Creative Geforche Mx 32 Mb
AMD 450 Mhz -> Helaas (nog) te weinig geld, dus dat blijft nog effe zo zitten
Alleen heeft dit zin omdat ik (maar) 450Mhz heb. Blijf ik dan nog gewoon dia's kijken of wordt het een stuk beter?
En een kaartje in een pc stoppen is niet moeilijk, maar 64 Mb, is dat moeilijk:? Ben geen
, het is gewoon een serieuse vraag, want als je het erin laat zetten kost dat zo 150 piek:(
Laatste vraag gaat over APG of PCI. AGP is sneller dan PCI, maar merk je echt een verschil....
Heb een Amd k6 450mhz, 64 Mb SDRAM en een Ati Rage Pro 8 mb:r. Moet dus blijkbaar een beetje upgraden. Ik dacht aan:
64 mb -> 128 mb
Ati Rage Pro -> Creative Geforche Mx 32 Mb
AMD 450 Mhz -> Helaas (nog) te weinig geld, dus dat blijft nog effe zo zitten
Alleen heeft dit zin omdat ik (maar) 450Mhz heb. Blijf ik dan nog gewoon dia's kijken of wordt het een stuk beter?
En een kaartje in een pc stoppen is niet moeilijk, maar 64 Mb, is dat moeilijk:? Ben geen
Laatste vraag gaat over APG of PCI. AGP is sneller dan PCI, maar merk je echt een verschil....