Een introfilmpje??? ik dacht een diavoorstelling

Pagina: 1
Acties:

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:18

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Star trek voyager: Elite Force gevonden:) en geinstalleerd. Alleen het filmpje is net een dia voorstelling en als er tijdens het spelen een paar gasten beginnen te schieten is het helemaal een ramp.
Heb een Amd k6 450mhz, 64 Mb SDRAM en een Ati Rage Pro 8 mb:r. Moet dus blijkbaar een beetje upgraden. Ik dacht aan:

64 mb -> 128 mb
Ati Rage Pro -> Creative Geforche Mx 32 Mb
AMD 450 Mhz -> Helaas (nog) te weinig geld, dus dat blijft nog effe zo zitten

Alleen heeft dit zin omdat ik (maar) 450Mhz heb. Blijf ik dan nog gewoon dia's kijken of wordt het een stuk beter?
En een kaartje in een pc stoppen is niet moeilijk, maar 64 Mb, is dat moeilijk:? Ben geen }:O, het is gewoon een serieuse vraag, want als je het erin laat zetten kost dat zo 150 piek:(
Laatste vraag gaat over APG of PCI. AGP is sneller dan PCI, maar merk je echt een verschil....

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 15:45

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb het spel vloeiend gespeeld op een K6/2-450 met TNT2 en 96Mb RAM. Dus je geplande upgrade is voor dit spel iig genoeg

Oh, en zelf inbouwen is echt niet moeilijk. Geheugen past er maar op een manier in, en AGP ook (en AGP is echt sneller als PCI ja), dus dat kun je makkelijk zelf doen...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Voor dit spel genoeg.....Moet ook voor de rest van de spellen genoeg. Klopt het dat het geheugen uitmaakt of iets vloeiend loopt en niet de snelheid van de processor

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Wat een toeval. Ik heb net Elite Force maar weer eens gebackupped en op een Compaq met K6-2 500, 64 MB en een VooDoo3 2000 lopen spelen. Ging wel aardig op High Quality.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
BTW, heb net gekeken voor een nieuwe pc op de site van dell. Wil namelijk over 4 maanden een nieuwe pc kopen. Nou staat er bij ram dat je kan kiezen tussen 2 x 128Mb of 1x 265 Mb. Maakt dit in snelheid verschil uit.
Ik dacht dat er twee plaatsen zijn waar je geheugen in kan. Als je dus 1x 265 Mb ram kiest, kan er later nog geheugen bij en bij 2 x 128 Mb kan je niet meer geheugen erbij doen. Klopt dit, of is dit onzin:?

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

klopt wat je zegt, en bij SDRAM is het gelukkig niet zo dat het RAM langzamer wordt bij meerdere bezette banks.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Oke, thanks:). Deze upgrade is gewoon tijdelijk zodat ik voor dat ik een nieuwe pc koop toch een beetje kan genieten van filmpjes en niet van dia's*D

Verwijderd

Alle spellen met de Quake 3 engine draaiden prima op mijn P2/333 met 128MB en een Voodoo2 12MB(ook op Riva TNT 16MB AGP).

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:30
Het hangt er vanaf of AGP sneller is als PCI want ik heb ook een K6-II 500 gehad met een Ali Aladin chipset,dze chipset is echter puin met AGP kaarten, de kans is groot dat het niet eens werkt!!!!!!(met die chipset)
Pagina: 1