Er viel me laatst iets op: codelistings in Firefox bleven wit. De ruimte voor de tekst werd gereserveerd, ik kon de tekst selecteren, pasten, maar niet zien. Nu lijkt het zo te zijn dat ik het font courier niet op m'n systeem heb... erg apart, courier new en courier 10 pitch (ofzo) heb ik wel, bij gtkfontsel heb ik 2 soorten courier: bitstream en adobe. Als ik bij gnome-controlcenter fonts uitkies voor iets staat courier wel in het lijstje, maar voorbeeldtekst blijft wit...
Moet ik een alias voor het font maken? Of proberen een package opnieuw te installeren? Het lijkt net alsof het font half aanwezig is ofzo, ik heb bij installatie overigens gezegd dat defoma m'n fonts mag beheren, mocht dat iets uitmaken. Verder heb ik bij een xml-configuratiefile voor fonts in /etc (vergeten welke dat precies was, sorry
) een directory met windows ttf toegevoegd, die doen het gewoon.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen
?
Moet ik een alias voor het font maken? Of proberen een package opnieuw te installeren? Het lijkt net alsof het font half aanwezig is ofzo, ik heb bij installatie overigens gezegd dat defoma m'n fonts mag beheren, mocht dat iets uitmaken. Verder heb ik bij een xml-configuratiefile voor fonts in /etc (vergeten welke dat precies was, sorry
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !