Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3] Icemat Audio MP3 / IPod Shuffle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mp3 spelertje is helaas kapot gegaan. Ik had zo'n Packard Bell Audiokey.
Nou ben ik even wezen kijken en ik ben bij 2 spelers uitgekomen.

De Icemat Audio MP3, 99 euro
Afbeeldingslocatie: https://www.icemat.com/images/products/mp3_3.jpg

Of de Ipod Shuffle, 99 euro voor 512GB, 149 voor 1GB
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/434/store.apple.com/Catalog/nl/Images/specialproduct_ipodshuffle_0105.jpg

Het voordeel van die IPod shuffle vind ik dat er ook een 512MB versie, dit is maximaal wat ik nodig vind. Ik heb geen 5gb nodig of iets dergelijks. Heeft iemand al ervaringen met een van de 2 spelers of heeft iemand eentje die hij/zij wilt aanraden?

Graag hoor ik welke ik beter kan kopen, of dat er nog eentje is die beter is voor mijn doel. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 16:19 ]

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:08
Ik meen dat die IceMat voor ongeveer € 75,- in de Pricewatch staat @ Tweakers.net. Verschillen tussen de spelers weet ik eerlijk gezegd niet.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 10:58
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:18:
Mijn mp3 spelertje is helaas kapot gegaan. Ik had zo'n Packard Bell Audiokey.
Nou ben ik even wezen kijken en ik ben bij 2 spelers uitgekomen.

De Icemat Audio MP3, 99 euro
[afbeelding]

Of de Ipod Shuffle, 99 euro voor 512GB, 149 voor 1GB
[afbeelding]

Het voordeel van die IPod shuffle vind ik dat er ook een 512MB versie, dit is maximaal wat ik nodig vind. Ik heb geen 5gb nodig of iets dergelijks. Heeft iemand al ervaringen met een van de 2 spelers of heeft iemand eentje die hij/zij wilt aanraden?

Graag hoor ik welke ik beter kan kopen, of dat er nog eentje is die beter is voor mijn doel. :)
Misschien is het slim om te beginnen met goede spelers...IMO is de icemat al slecht, maar als je er dan ook nog zo'n Shuffle bij zet, wordt dit echt waardeloos. Als ik jou was zou ik eens kijken voor een Creative, als voorbeeld: De creative N200
(http://www.creative.com/p...ategory=215&product=10737)

Deze speler levert wél een display, en een betere batterijduur. Want geloof me, een display heb je ECHT wel nodig om lekker te kunnen werken, ik heb een Philips Audiokey zonder display gehad, en daar wordt je niet vrolijk van.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 14:40

Nietzman

Woei!

Ik kijk op mijn gewone iPod al bijna nooit op m'n schermpje.

Ik zou voor de shuffle gaan, klein, licht, simpele interface, geil design en nu al shitloads aan third party accessoires. ...en het heeft natuurlijk gewoon de naam mee...

• coptician
Nietzman schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 21:56:
Ik kijk op mijn gewone iPod al bijna nooit op m'n schermpje.

Ik zou voor de shuffle gaan, klein, licht, simpele interface, geil design en nu al shitloads aan third party accessoires. ...en het heeft natuurlijk gewoon de naam mee...
Dus jij denkt niet van: Laat ik eens een nummer dat ik graag wil horen opzoeken zonder dat ik net zo lang doorspoel tot ik hem heb? (zo ging dat bij mij, zonder display, ik had 64 MB en kon nog steeds geen nummer vinden)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Gebeurd me zelden.

Sure, het komt wel eens voor, maar negen van de tien keer zet ik gewoon een playlist op, en laat ik hem shufflen. Die kleine schermpjes op die flashspelertjes met één regeltje vind ik trouwens ook niet echt veel gewicht in de strijd gooien.

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Geen flameware please :)

Waarom is die Icemat trouwens zo ongelofelijk populair in de pricewatch? Hij staat al weken in de top 3 meest aangeklikte mp3 spelers... Hoezo? :)

• coptician
WizZie- schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:21:
Geen flameware please :)

Waarom is die Icemat trouwens zo ongelofelijk populair in de pricewatch? Hij staat al weken in de top 3 meest aangeklikte mp3 spelers... Hoezo? :)
Hij stond eerst bovenaan, toen werd hij de meest geklikte, en mensen klikken nu op de meest geklikte. Dus komt hij daar niet weg. (denk ik dat het zo gaat)
quote: Nietzman
Gebeurd me zelden.

Sure, het komt wel eens voor, maar negen van de tien keer zet ik gewoon een playlist op, en laat ik hem shufflen. Die kleine schermpjes op die flashspelertjes met één regeltje vind ik trouwens ook niet echt veel gewicht in de strijd gooien.
(Om te bewijzen dat ik ook wel wat anders doe dan flamen ;))
Het voordeel van die schermpjes is toch wel groot, het is een wereld van verschil. Tuurlijk, de Shuffle is er voor gemaakt, en het is wel goede kwaliteits bouw, maar nog steeds is het wel iets wat niet of nauwelijks isntellingen heeft, geen OTF playlists zoals bij de gewone iPod, geen Bass/Treble zoals bij bijv. mijn Sony NW-E99, helemaal niks behalve een viertal knoppen en een schuif op de achterkant. Apple is ook nogal gierig aan het doen, ze marketen gewoon dat hun speler geen display heeft. :/ Ik vind het helemaal niks, voor dat geld kan je al beter krijgen...

Maar, ik stop met de discussie, belangrijker is dat die TS een goede MP3-Speler krijgt.

Verwijderd

coptician schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:29:

(Om te bewijzen dat ik ook wel wat anders doe dan flamen ;))
Het voordeel van die schermpjes is toch wel groot, het is een wereld van verschil.
Als je het niet nodig hebt, heb je het niet nodig, je kan er ook wel een ingebouwd vliegdekschip bij leveren maar als je het niet wilt is het alleen maar storend.
Tuurlijk, de Shuffle is er voor gemaakt, en het is wel goede kwaliteits bouw, maar nog steeds is het wel iets wat niet of nauwelijks isntellingen heeft,
Ja inderdaad, de meeste mensen willen gewoon muziek luisteren en niet klooien met rare instellingen die ze nodig zouden hebben.
geen OTF playlists zoals bij de gewone iPod
Over "OTF" (On-The-Fly, officieel "On-The-Go" ik houd niet van rare afkortingen die niemand begrijpt) gesproken, als je per nummer instellingen moet gaan veranderen is dat ook niet echt handig he? De shuffle is op zich zelf al "OTF", steek 'm in je computer, autofill klaar.
, geen Bass/Treble zoals bij bijv. mijn Sony NW-E99
Heb je het heel erg nodig? Is de muziek anders niet om aan te horen?
, helemaal niks behalve een viertal knoppen en een schuif op de achterkant.
Daar ben ik heel blij om, want dat maakt het allemaal zo simpel en ik heb het ook niet nodig.
Apple is ook nogal gierig aan het doen,
100 euro voor 512 MB en 150 euro voor 1 GB?
ze marketen gewoon dat hun speler geen display heeft.
Ja inderdaad, wat is je probleem?
:/ Ik vind het helemaal niks, voor dat geld kan je al beter krijgen...
Oh
Maar, ik stop met de discussie, belangrijker is dat die TS een goede MP3-Speler krijgt.
iPod shuffle!!!!

• coptician
WalfredGeesink schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:00:

(Dit is dus echt de laatste keer dat ik hier mee door ga, het is mij te kinderachtig en off-topic.)
Als je het niet nodig hebt, heb je het niet nodig, je kan er ook wel een ingebouwd vliegdekschip bij leveren maar als je het niet wilt is het alleen maar storend.
En, denk jij dat de TS geen display nodig heeft? Dat heeft hij zelf niet vermeld. Uiteraard, hij kiest wel voorbeelden zonder display, maar wie weet komt dat door de prijs? Daarom laat ik hem de Creative zien.
Ja inderdaad, de meeste mensen willen gewoon muziek luisteren en niet klooien met rare instellingen die ze nodig zouden hebben.
Hier ben ik het niet mee eens, ik ken niemand die het lekker vind om geen macht te hebben over wat de speler doet.
Over "OTF" (On-The-Fly, officieel "On-The-Go" ik houd niet van rare afkortingen die niemand begrijpt) gesproken, als je per nummer instellingen moet gaan veranderen is dat ook niet echt handig he? De shuffle is op zich zelf al "OTF", steek 'm in je computer, autofill klaar.
Het is toch niet per nummer maar meer gewoon dat je een lijstje nummers selecteerd welke hij in die of in een shuffle volgorde afspeelt?
Heb je het heel erg nodig? Is de muziek anders niet om aan te horen?
Heb jij nog steeds de standaard Apple oordopjes? Zo ja, dan maakt een EQ inderdaad niet uit. Maar mensen die wel graag wat goed geluid willen hebben willen graag zelfs de meest simpele EQ.
Daar ben ik heel blij om, want dat maakt het allemaal zo simpel en ik heb het ook niet nodig.
Niks aan toe te voegen behalve dat hij vijf knopjes heeft, stomme fout van me.
100 euro voor 512 MB en 150 euro voor 1 GB?
Zegt de naam Audiokey je iets?
iPod shuffle!!!!
Beetje fanboy-achtig, ah?

{Je doet me denken aan iemand die net zo goed de koptelefoonpoort er af zou kunnen halen, jij lijkt wel zo min mogelijk te willen hebben)
Nog 1 nadeel van de Shuffle: 12 uur batterijtijd! O.O Dat is niets.

[ Voor 8% gewijzigd door coptician op 20-02-2005 01:36 ]

• Nietzman

Nietzman

Woei!

coptician schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:29:
Het voordeel van die schermpjes is toch wel groot, het is een wereld van verschil.
Strikt persoonlijk natuurlijk. Op een speler als de shuffle zou ík hem niet missen.
geen Bass/Treble zoals bij bijv. mijn Sony NW-E99,
Tja, die gebruik ík dan ook nooit. Ik luister de muziek zoals de artiest ze bedoeld cq aangeleverd heeft. En mocht ik dan iets veranderen, gebruik ik iTunes of een dergelijke softwarematige oplossing er wel voor. Die geven imo toch een beter klinkend resultaat.
helemaal niks behalve een viertal knoppen en een schuif op de achterkant.
Tja, meer heb ik op zo'n speler niet nodig.
Beetje antiboy-achtig, ah?

Jongens, ik begrijp dat de iPod nu eens de hoge boom is die veel wind vangt, maar de bottom-line is: Het is maar een mp3speler.

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik vind de iPod shuffle zelf ook helemaal niks, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien want dat is mijn mening. Als jullie je mening willen verdedigen, doe dat dan fatsoenlijk:
Nietzman schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:18:
... Die kleine schermpjes op die flashspelertjes met één regeltje vind ik trouwens ook niet echt veel gewicht in de strijd gooien.
Als je dan beweert niet aan het pro-iPod aan het flamen te zijn, kom dan iig met argumenten die hout snijden, want dit slaat nergens op. Voorbeeld: iAudio U2, zeer klein spelertje, zeer duidelijk 4-regelig display:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/energy82/pics/GoT/iaudio_1.jpg

Hoezo onduidelijk? Alleen de pic is misschien wat ouf of focus, maar display is gewoon duidelijk.
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:00:

Dat vind jij, maar dat wil niet automatisch zeggen dat de meeste mensen dit vinden. Waarom worden er dan zoveel spelers MET display verkocht?

Ik zou de TS willen aanraden: kijk eens in de Pricewatch naar welke MP3spelers binnen je budget vallen en maak dan zelf een afweging op basis van de eigenschappen waar jij meer of minder waarde aan hecht. Wil je bv. lange batterijduur, zoveel mogelijk mb's voor zo weinig mogelijk €'s, mooi design, ingebouwde batterij of AA(A)-batterij, enz.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Verwijderd

coptician schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:28:
WalfredGeesink schreef op zondag 20 februari 2005 @ 01:00:

(Dit is dus echt de laatste keer dat ik hier mee door ga, het is mij te kinderachtig en off-topic.)

[...]

En, denk jij dat de TS geen display nodig heeft? Dat heeft hij zelf niet vermeld. Uiteraard, hij kiest wel voorbeelden zonder display, maar wie weet komt dat door de prijs? Daarom laat ik hem de Creative zien.

[...]

Hier ben ik het niet mee eens, ik ken niemand die het lekker vind om geen macht te hebben over wat de speler doet.

[...]

Het is toch niet per nummer maar meer gewoon dat je een lijstje nummers selecteerd welke hij in die of in een shuffle volgorde afspeelt?

[...]

Heb jij nog steeds de standaard Apple oordopjes? Zo ja, dan maakt een EQ inderdaad niet uit. Maar mensen die wel graag wat goed geluid willen hebben willen graag zelfs de meest simpele EQ.

[...]

Niks aan toe te voegen behalve dat hij vijf knopjes heeft, stomme fout van me.

[...]

Zegt de naam Audiokey je iets?

[...]

Beetje fanboy-achtig, ah?

{Je doet me denken aan iemand die net zo goed de koptelefoonpoort er af zou kunnen halen, jij lijkt wel zo min mogelijk te willen hebben)
Nog 1 nadeel van de Shuffle: 12 uur batterijtijd! O.O Dat is niets.
Feestje! B) De batterij is er weer!!! (8> Geweldig!!! Wanneer kom je met argumenten zoals: iedereen heeft er een! En het is apple, dus is het slecht of er zit geen schermpje op.. oh nee die is al geweest. Ipod Shuffle is gewoon een recht toe recht aan speler zonder bullshit en kinderachtige frutseltjes, maar wel voor mensen waar het om de kwaliteit draait. Boe.

Verwijderd

NrG_82 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:07:
Ik vind de iPod shuffle zelf ook helemaal niks, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien want dat is mijn mening. Als jullie je mening willen verdedigen, doe dat dan fatsoenlijk:

[...]

Als je dan beweert niet aan het pro-iPod aan het flamen te zijn, kom dan iig met argumenten die hout snijden, want dit slaat nergens op. Voorbeeld: iAudio U2, zeer klein spelertje, zeer duidelijk 4-regelig display:

[afbeelding]

Hoezo onduidelijk? Alleen de pic is misschien wat ouf of focus, maar display is gewoon duidelijk.

[...]

Dat vind jij, maar dat wil niet automatisch zeggen dat de meeste mensen dit vinden. Waarom worden er dan zoveel spelers MET display verkocht?

Ik zou de TS willen aanraden: kijk eens in de Pricewatch naar welke MP3spelers binnen je budget vallen en maak dan zelf een afweging op basis van de eigenschappen waar jij meer of minder waarde aan hecht. Wil je bv. lange batterijduur, zoveel mogelijk mb's voor zo weinig mogelijk €'s, mooi design, ingebouwde batterij of AA(A)-batterij, enz.
Hahahahahah, de ipod shuffle heeft al een levertijd van weken!! Waardoor zou dat nou komen? Hoeveel van die aziatische vage spelertjes zijn er nou, je ziet ze overal, bij de aldi, blokker, enz enz. De Shuffle is de eerste met echte kwaliteit en waar voor je geld.

Verwijderd

[afbeelding]
Is die speler voor debielen ofzo? "Color sound", "Digital audio player", GOH dat had ik zelf niet kunnen bedenken 8)7

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
coptician schreef op zondag 20 februari 2005 @ 00:12:
[...]

Dus jij denkt niet van: Laat ik eens een nummer dat ik graag wil horen opzoeken zonder dat ik net zo lang doorspoel tot ik hem heb? (zo ging dat bij mij, zonder display, ik had 64 MB en kon nog steeds geen nummer vinden)
Met de display's op andere flash spelers moet je nog steeds gewoon nummer voor nummer skippen tot je hem hebt hoor :) Weet niet wat het voordeel van een display daarbij is.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:07
Bigs schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:19:
[...]

Met de display's op andere flash spelers moet je nog steeds gewoon nummer voor nummer skippen tot je hem hebt hoor :) Weet niet wat het voordeel van een display daarbij is.
Bij veel spelers kan je door mappen bladeren, en dan kun je op het schermpje zien welk nummer je selecteert. Dan is een schermpje dus wel handig.

Verder ligt het er maar net aan wat je wilt. Gewoon een simpel spelertje waar je muziek mee kan luisteren (dan heb je een schermpje niet echt nodig) of een wat uitgebreider ding waar je bepaalde mappen in kan maken en radio luisteren. Verder zal de iPod shuffle vast een goed ding zijn, maar IMHO vind ik wel dat het een beetje te veel de hemel in wordt geprezen door veel mensen, en dat het de beste kwaliteit is en daardoor populair is is ook niet echt waar. Veel mensen kennen iPod dus kopen iPod. Neemt niet weg dat het best goed kan zijn, maar er zijn merken die minstens zulke goede spelers maken (iAudio of iRiver bijvoorbeeld).

[ Voor 8% gewijzigd door Wekko306 op 20-02-2005 14:27 ]

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:13:
[...]

Hahahahahah, de ipod shuffle heeft al een levertijd van weken!! Waardoor zou dat nou komen? Hoeveel van die aziatische vage spelertjes zijn er nou, je ziet ze overal, bij de aldi, blokker, enz enz. De Shuffle is de eerste met echte kwaliteit en waar voor je geld.
Kijk, dit bedoel ik nu, waar slaat dit nou op? Dat er zo'n levertijd op zit, wordt waarschijnlijk voor het grootste deel veroorzaakt doordat het gewoon een populair product is omdat er iPod opstaat. De volgende opmerking zet deze bewering kracht bij:
Nietzman schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 21:56:
...en het heeft natuurlijk gewoon de naam mee...
En ik heb het duidelijk niet over vage aziatische spelertjes, maar over kwaliteitspelers zoals iAudio, Creative, iRiver of Mpio. Dat jij het verschil hiertussen al niet kunt zien, zegt mij genoeg.
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:11:
[...]

Feestje! B) De batterij is er weer!!! (8> Geweldig!!! Wanneer kom je met argumenten zoals: iedereen heeft er een! En het is apple, dus is het slecht of er zit geen schermpje op.. oh nee die is al geweest. Ipod Shuffle is gewoon een recht toe recht aan speler zonder bullshit en kinderachtige frutseltjes, maar wel voor mensen waar het om de kwaliteit draait. Boe.
Jij vindt shuffle (ja, dat zit ook op gewone spelers met scherm!!), playlist on the go/fly, een equalizer, mappenondersteuning en WinAmp playlist onderteuning, FM-radio, voicerecorder of line-in recording met direct-mp3 encoding kinderachtige frutsels? Tja, dan kun je idd beter een iPod shuffle kopen. Hierop kun je niet eens zien of de batterij bijna leeg is!!
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:16:
[...]

Is die speler voor debielen ofzo? "Color sound", "Digital audio player", GOH dat had ik zelf niet kunnen bedenken 8)7
Gefeliciteerd, de minst slimme opmerking van de dag komt op jouw naam. Wat dacht je van de iPod shuffle? Hier kun je simpelweg niks verkeerds mee doen, omdat je er niks mee kan behalve shufflen. Wat is er nu debiel?
De iPod shuffle is gewoon een speler voor mensen die alleen maar muziek af willen spelen en verder niks(<-- kijk,, objectief), maar om dan een andere, kwalitatief zeer goede en uitgebreide speler voor debielen te gaan noemen, dan ben je wel enorm kortzichtig. (<-- gewoon dom flamen).

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Wekko schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:26:
[...]

Bij veel spelers kan je door mappen bladeren, en dan kun je op het schermpje zien welk nummer je selecteert. Dan is een schermpje dus wel handig.

Verder ligt het er maar net aan wat je wilt. Gewoon een simpel spelertje waar je muziek mee kan luisteren (dan heb je een schermpje niet echt nodig) of een wat uitgebreider ding waar je bepaalde mappen in kan maken en radio luisteren. Verder zal de iPod shuffle vast een goed ding zijn, maar IMHO vind ik wel dat het een beetje te veel de hemel in wordt geprezen door veel mensen, en dat het de beste kwaliteit is en daardoor populair is is ook niet echt waar. Veel mensen kennen iPod dus kopen iPod.
Juist. Een weloverwogen mening zonder te flamen. Zo kan het ook.

• Nietzman

Nietzman

Woei!

[afbeelding]
Ja, zo kan ik het ook.

Die U2 kost bij mp3man.nl 158 euro voor een lullige 256mb. :) . Voor minder dan dat heb je een shuffle met 1GB.

Overigens vraag ik me toch danig af waar jij me ziet flamen. Of is een onderbouwde mening in jouw ogen alleen maar een onderbouwde mening als het bij de jouwe aansluit?
NrG_82 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:26:
En ik heb het duidelijk niet over vage aziatische spelertjes, maar over kwaliteitspelers zoals iAudio, Creative, iRiver of Mpio. Dat jij het verschil hiertussen al niet kunt zien, zegt mij genoeg.
Of dit:
NrG_82 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:26:
Gefeliciteerd, de minst slimme opmerking van de dag komt op jouw naam.
En dan dit:
NrG_82 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:27:
Juist. Een weloverwogen mening zonder te flamen. Zo kan het ook.
Sorry, maar in mijn ogen ben jij de enige die ik hier op de man spelende berichten of flamende berichten achter zie laten. (Toegegeven, sommige "iPod!" schreeuwers kunnen er óók wat van.)

Overigens zeggen 'kwaliteitsspelers' de koper in het algemeen he-le-maal niets. De enige naam die de gemiddelde koper tegenwoordig kent is de iPod. En de shuffle kan zeer zeker wel met die goedkope kruidvatspelers vergeleken worden, omdat dat nou eenmaal de spelers zijn die de markt overspoelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Nietzman op 20-02-2005 15:04 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Gefeliciteerd, de minst slimme opmerking van de dag komt op jouw naam
Anders wordt een topic als dit even verpest door zulke opmerkingen.

Post normaal en onderbouwd graag, iedereen. Niet zomaar zeggen dat speler X de bom is en speler Y sucks, dat maakt je mening namelijk compleet niks waard. Onderbouw het, eventueel (graag) met linkjes naar reviews.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
OK..tnx moderator..je bent me net voor..
Ik vind het een beetje zielig zoals hier wordt gereageerd..het is maar een MP3 speler hoor, kom op jongens! :(
coptician schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 21:50:
[...]

Misschien is het slim om te beginnen met goede spelers...IMO is de icemat al slecht, maar als je er dan ook nog zo'n Shuffle bij zet, wordt dit echt waardeloos. Als ik jou was zou ik eens kijken voor een Creative, als voorbeeld: De creative N200
(http://www.creative.com/p...ategory=215&product=10737)

Deze speler levert wél een display, en een betere batterijduur. Want geloof me, een display heb je ECHT wel nodig om lekker te kunnen werken, ik heb een Philips Audiokey zonder display gehad, en daar wordt je niet vrolijk van.
Nou..ik heb dat display ECHT niet nodig..ik hen nu die audiokey en daar kijk ik ook nooit op het display. Ik zet m gewoon op shuffle en dan gaan met die banaan. Dus daarom heb ik de Ipod erbij gezet, opzich lekker goedkoop, mooi design (vind ik dan), goeie oordopjes, das ook belangrijk.

[...]

[afbeelding]

[...]

Ok tnx voor de foto, die ziet er idd ook wel mooi uit en kwa opties issie ook wel goed. Alleen de Ipod heeft voor mij ook nog als voordeel dattie lekker veel mb's heeft voor weinig. Maar daar zitten weer weinig opties op.

In de pricewatch heb ik al gekeken, maar ik wilde meer even wat gebruikerservaringen hebben. Das altijd beter dan de gladde verkooppraatjes en sites.
Wekko schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:26:
[...]

Veel mensen kennen iPod dus kopen iPod. Neemt niet weg dat het best goed kan zijn, maar er zijn merken die minstens zulke goede spelers maken (iAudio of iRiver bijvoorbeeld).
Volgens mij zijn er weinig spelers van 256 mb waar zo'n map opties op zit. Teminste ik heb er nog niet veel gezien. Maar wederom..ik zal het niet nodig hebben omdat hij meestal in m'n zak zit en gewoon speelt. :) Ik heb laatst ook een aanbod voor een IRiver en dat zag er ook goed uit, goed geluid, alleen nadeel is dat die zo duur zijn. T.o.v. Ipod.
Remy schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:02:
[...]
Anders wordt een topic als dit even verpest door zulke opmerkingen.

Post normaal en onderbouwd graag, iedereen. Niet zomaar zeggen dat speler X de bom is en speler Y sucks, dat maakt je mening namelijk compleet niks waard. Onderbouw het, eventueel (graag) met linkjes naar reviews.
Inderdaad, laten we het leuk houden op GoT! :)

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Nietzman schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:58:
[...]

Ja, zo kan ik het ook.

Die U2 kost bij mp3man.nl 158 euro voor een lullige 256mb. :) . Voor minder dan dat heb je een shuffle met 1GB.

Overigens vraag ik me toch danig af waar jij me ziet flamen. Of is een onderbouwde mening in jouw ogen alleen maar een onderbouwde mening als het bij de jouwe aansluit?

[...]

Of dit:

[...]

En dan dit:

[...]
Sorry, maar in mijn ogen ben jij de enige die ik hier op de man spelende berichten of flamende berichten achter zie laten. (Toegegeven, sommige "iPod!" schreeuwers kunnen er óók wat van.)

Overigens zeggen 'kwaliteitsspelers' de koper in het algemeen he-le-maal niets. De enige naam die de gemiddelde koper tegenwoordig kent is de iPod. En de shuffle kan zeer zeker wel met die goedkope kruidvatspelers vergeleken worden, omdat dat nou eenmaal de spelers zijn die de markt overspoelen.
De iAudio noem ik maar als voorbeeld, omdat ik die toevallig op de foto had.
Jij beweert dat je aan schermpjes niks hebt, omdat er niks op te lezen is. Dit is een niet onderbouwd argument wat ik met een foto weerlegd heb. Er zijn meer spelers (ook goedkoper dan de iAudio) met een fatsoenlijk schermpje.

Maar de TS geeft dus al aan ECHT geen schermpje nodig te hebben, dus dan heeft hij met de iPod shuffle een mooie bang for the buck.

Het flamen sloeg vooral op WalfredGeesink en de opmerking van itsontoday dat de iPod shuffle de eerste speler is met kwaliteit en waar voor je geld gaat natuurlijk ook nergens over. Wel even goed lezen voordat je in de verdediging schiet. ;)

Maar gelukkig heeft er een moderator ingegrepen en kunnen er nu mensen verder gaan met het helpen van de TS. :)

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:14:
Nou..ik heb dat display ECHT niet nodig..ik hen nu die audiokey en daar kijk ik ook nooit op het display. Ik zet m gewoon op shuffle en dan gaan met die banaan. Dus daarom heb ik de Ipod erbij gezet, opzich lekker goedkoop, mooi design (vind ik dan), goeie oordopjes, das ook belangrijk.
Dan denk ik dat de iPod Shuffle inderdaad wel wat voor jou is. Gewoon simpel muziek luisteren, niets meer en niets minder. Zoals je zelf al aangeeft vindt je een display niet nodig, is ie goedkoop en vind je 'm mooi. Ik denk dat je dan in combinatie met goeie oordopjes een perfecte mp3 speler hebt voor jouw gebruik.

Verwijderd

Volgens mij zijn er weinig spelers van 256 mb waar zo'n map opties op zit. Teminste ik heb er nog niet veel gezien.
Samsung heeft er een aantal, deze bijvoorbeeld. Ik heb z'n voorganger (YP-T5), en dat dingetje bevalt me nog steeds fantastisch. Het display is idd meestal overbodig, maar wanneer je een bepaalde track zoekt, of bv. een FM-zender wilt selecteren, is 't verdraaide handig.
Maar ja, hij is duurder dan een iPod shuffle, en heeft ook nog 's minder geheugen. Kwestie van prioriteiten stellen dus...

Verwijderd

Topicstarter
goed, ik denk dat ik er inderdaad uit ben.
Wekko schreef op zondag 20 februari 2005 @ 15:32:
[...]

Dan denk ik dat de iPod Shuffle inderdaad wel wat voor jou is. Gewoon simpel muziek luisteren, niets meer en niets minder. Zoals je zelf al aangeeft vindt je een display niet nodig, is ie goedkoop en vind je 'm mooi. Ik denk dat je dan in combinatie met goeie oordopjes een perfecte mp3 speler hebt voor jouw gebruik.
Zoals je al zegt zijn de voordelen t.o.v. de andere voor mij toch wel doorslaggevend.
Heeft er iemand al ervaring met deze speler?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik wil even kwijt dat je voor 175 euro een 1gb iriver hebt, dus zo goedkoop is die shuffle niet.
Wat je voor die 25 euro meer krijgt is een hele hoop.

- 2 jaar garantie
- 40 uur spelen met makkelijke optie om de AA om te wisselen.
-het geluid blaast waarschijnlijk de shuffle weg dat is mijn ervaring met ipods.
-de equalizer werkt echt goed, flauwekul over hoe de artiest het bedoeld heeft telt niet want als je een andere koptelefoon gebruikt klinkt het al anders.Die apple doppen zijn echt niet het perfecte voorbeeld van natuurgetrouw geluid.
-je krijgt betere standaard doppen erbij.
-mooi tasje etc.
- leuke opties, fade in, piepje aan uit, kost je 10 min voor 1 keer instellen, nou nou gedoe hoor.
- schermpje is toch wel rete handig met 1gb als je net dat ene album zoekt.
-radio
-geen gedoe met software, gewoon inpluggen en droppen, hoezo apple is gebruiksviendelijk.

Verder kan dit ding ook de shuffle imiteren, gewoon op shuffle zetten en dan aan die joystick rukken :) dus kan ook simpel werken.

De shuffle is gewoon voor mensen die geen gedoe willen en van kazaa 128 bitrate spul downloaden.
Mensen die kwaliteit willen en weten hoe je fatsoenlijk een mp3 maakt gaan dus niet voor deze onzin.
Ieder zijn keus, maakt mij niks uit maar ga het niet de hemel in prijzen of vergelijken met blokker spelers 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 21-02-2005 09:26 ]

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
/fluisterend

ik zou even wachten op die nieuwe mp3 spelertjes van sony, zien er erg mooi en goed uit (weet alleen de prijs nog niet)

/fluisterend off
Pagina: 1