Heeft iemand een idee of het met Hamachi (of een ander programma wat ook zo lekker werkt) mogelijk is om twee netwerken aan elkaar te koppelen? Ik kan nu alleen mijn pc aan de pc van mn zusje koppelen maar ik wil ook mn netwerk met haar sharen.
Verwijderd
Hebben jullie 2 fysiek losse netwerken dan? Voor het aan elkaar knopen van 2 netwerken (doorgaans over internet dus dat is wellicht niet wat je zoekt) is er Gamers Internet Tunnel.
twee fiesiek losse netwerken ja met mijn pc op mijn netwerk en die van mn zus op die van haar. Connectie via internet. Ik wil alleen haar netwerk kunnen zien en zij die van mij. Kan dat?
Verwijderd
Nogmaals: Gamers Internet Tunnel. (of een VPN)Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:10:
twee fiesiek losse netwerken ja met mijn pc op mijn netwerk en die van mn zus op die van haar. Connectie via internet. Ik wil alleen haar netwerk kunnen zien en zij die van mij. Kan dat?
Bedankt! 
Misschien kan je me ook uitleggen wat ik dan zou moeten instellen want dit is toch een stuk complexer dan Hamachi. Tips?
Misschien kan je me ook uitleggen wat ik dan zou moeten instellen want dit is toch een stuk complexer dan Hamachi. Tips?
Pagina: 1