Als ik een tijdje aan het surfen ben, blokkeert mijn internet-verbinding plotseling. Soms na 10 seconden, soms na 10 uur. Het kan gebeuren op eender welke site, zelfs Yahoo of zo.
Het eigenaardige is dat ik mijn vebinding niet meer krijg opgestart : hij blijft hangen op "veryfying username and password". Zelfs uit windows loggen helpt niet : ik moet mij PC rebooten.
Mijn provider (skynet in België) zegt dat het aan mijn PC ligt. Mijn PC-verkoper zegt dat het aan Skynet ligt.
Ze hebben mij al vanalles laten doen :
- mijn connectie opnieuw installeren
- laatste drivers modem installeren
- laatste drivers moederbord installeren
- de lijn komen controleren (perfecte lijn)
- WinXP herinstalleren
- scan op virussen (niks)
- scan op spyware (niks)
- messenger afzetten
- cftmon.exe afzetten
- alle SP's van XP installeren
- WinXP firewall afzetten
- de modem van USB poort veranderen
- active poorten als het zich voordoet (geen)
- ...
Het helpt allemaal niks : na een tijdje is het weer gedaan.
Vroeger vond ik het niet erg, gewoon rebooten en het was gedaan, maar nu doet het zich elke keer voor als ik WoW opstart en wil ik het opgelost hebben.
Ik heb WinXP Professional op een AsusP4P800S SE moederbord. De modem in kwestie is een Speed touch USB modem en ik heb een ADSL lijn.
Iemand die weet hoe ik het kan oplossen ???
Het eigenaardige is dat ik mijn vebinding niet meer krijg opgestart : hij blijft hangen op "veryfying username and password". Zelfs uit windows loggen helpt niet : ik moet mij PC rebooten.
Mijn provider (skynet in België) zegt dat het aan mijn PC ligt. Mijn PC-verkoper zegt dat het aan Skynet ligt.
Ze hebben mij al vanalles laten doen :
- mijn connectie opnieuw installeren
- laatste drivers modem installeren
- laatste drivers moederbord installeren
- de lijn komen controleren (perfecte lijn)
- WinXP herinstalleren
- scan op virussen (niks)
- scan op spyware (niks)
- messenger afzetten
- cftmon.exe afzetten
- alle SP's van XP installeren
- WinXP firewall afzetten
- de modem van USB poort veranderen
- active poorten als het zich voordoet (geen)
- ...
Het helpt allemaal niks : na een tijdje is het weer gedaan.
Vroeger vond ik het niet erg, gewoon rebooten en het was gedaan, maar nu doet het zich elke keer voor als ik WoW opstart en wil ik het opgelost hebben.
Ik heb WinXP Professional op een AsusP4P800S SE moederbord. De modem in kwestie is een Speed touch USB modem en ik heb een ADSL lijn.
Iemand die weet hoe ik het kan oplossen ???