Toon posts:

[ASP.NET]

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Het lukt me nog wel om d.m.v. Controls.Add voor de System.Web.UI.WebControls.Panel class programmatisch LinkButton controls te creeren. Hierbij kan ik waarden aan attributen toewijzen zoals myLinkButton.text = "Hello" en myLinkButton.ID = "linkButton1".

Echter, ik heb geen flauw idee hoe ik de event handler voor deze programmatisch gecreerde LinkButton controls kan instellen.
Het lukt niet om het volgende te doen: myLinkButton.OnClick = "eventhandler". Ik zou graag willen dat deze LinkButton controls net zoals niet-programmatisch gecreerde link buttons konden werken:

<asp:myLinkButton ID = "linkButton1" onClick="eventhandler" runat="server" />

Heeft iemand enig idee hoe dit moet?

Thanks,

Sheji

edit:
sorry, topic titel vergeten...}:O

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 15:28 . Reden: topic titel vergeten ]

Verwijderd

code:
1
myLinkButton.Click += new EventHandler(myLinkButton_Click);

en dan verderop:

code:
1
2
3
4
private void myLinkButton_Click(object sender, EventArgs e)
{
   ...
}

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, maar hoe moet

code:
1
myLinkButton.Click += new EventHandler(myLinkButton_Click);

in VB.NET?

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 20:13
Anders zoek dat ff zelf op. :?
Btw, je moet deze eventhandlers wel in form_load toekennen anders krijg je nog geen events. ( Of niet de goede )

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:24
Dit is gewoon UTFS en RTFM werk hoor; met een beetje moeite vind je het zo in de MSDN.

https://fgheysels.github.io/

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zie het commentaar van farlane en whoami.
We verwachten hier op GoT dat je eerst zelf op onderzoek uitgaat, en dat je dat in elk geval laat merken in je startpost. Dit is hieruit niet op te maken. Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.