Toon posts:

gegevens dvd-rw terugvinden??

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

laatst heb ik foto's op een dvd gezet en dus alle foto's van mn harde schijf gehaald,

nu wilde ik een cd-rw leegmaken, alleen ik was dus vergeten dat de dvd er nog in zat. stom dus , alle foto's zijn nu weg.

maar ... nero gaf mij toen een optie of ik helemaal wilde wissen of niet-fysiek wilde wissen. Ik heb op niet-fysiek gedrukt gelukkig dus ik denk dat er nog wel een manier is om al die gegevens weer van die dvd af te halen...

voor de duidelijkheid: windows herkend de dvd als leeg..

wie o wie weet of dit inderdaad kan en zo ja met welk programma??

Bedankt!!!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:27

AirX

Tweak Guru

Ik kan zo geen programma aanreiken, maar ik weet zeker dat het mogelijks is. Het zal wel even duren voordat alles ingelezen is maar je kunt wel zo'n beetje alles terugkrijgen. De wisoptie die je gebruikt hebt wist namelijk alleen de index van de DVD, niet de eigenlijke data. Het staat er dus nog wel, maar niet geindexeerd, dus windows geeft aan dat hij leeg is.

Verwijderd

Mijn favoriet (als er nog iets op de hd staat): http://www.active-undelete.com/

aan te raden op andere partitie te installeren als je die hebt

edit
kan zijn dat hij ook dvd kan recoveren maar ben er niet helemaal zeker van

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 14:31 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

staat gewoon in de faq welke programma je kunt proberen:

OM FAQ / Beleid:#cd /dvd datat tracks terugvinden

Jammer dat je het juiste subforum wel vindt, maar de faq niet.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst research pleegt en de gevonden informatie, tips en oplossingen zelf toepast danwel uitprobeert voordat je een topic opent. Wanneer je vast zit of wanneer je niks hebt gevonden, dan mag je wel een topic starten. Maar dus niet zonder een uitgebreide beschrijving van hetgeen je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten. Zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] :)

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum door eer je daadwerkelijk een topic post. Daarin staat namelijk een beknopte samenvatting van hetgeen je dan allemaal minimaal moet kennen cq uitvoeren :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door BalusC op 19-02-2005 14:46 ]

Dit topic is gesloten.