Waar ik altijd persoonlijk naar kijkt is de duurzaamheid van de kast, je hebt hele leuke eye candy kastjes maar als ik dan merk dat je de zijpanelen er bijna in moet vouwen, en dat je met vastschroeven ook moet uitkijken dat je de boel niet doldraait, en dan nog maar niet te spreken over het gedeelte waar je de insteekkaarten op vastschroeft, wat bij veel kasten gewoon helemaal mee in vorm buigt

nee daarom hou ik ook zo van chieftec kasten, zo stevig als een blok betton

Die thermaltake die jij opnoemt is wel erg leuk omdat hij stackable is (kun je dat zo noemen), iig kun je zelf de indeling helemaal bepalen, het is 1 grote rij met 5,15inch sloten waar je zelf kan zeggen ik doe onderin het diskettestation of ergens in het midden, ook het paneeltje met schakerlaartje etc, kun je verplaatsen. de thermaltake is ook niet zo groot als bijvoorbeeld de Cooler Master Stacker, omdat er geen ruimte onder zit voor een extra voeding, wat ik zelf wat onnodig vind, maarja heb dan ook niet zo'n hardcore systeem
Ik zou zeggen kijk vooral naar duurzaamheid, geloof dat de termaltake zo op het eerste oog weer een dealtje met chieftec weer is heeft gesloten, want ik herken hier veel in van chieftec.
de 2 coolances is op basis van de wat oudere chieftecs zo te zien (die ik ook heb, dragon) alleen zo op het eerste oog ook de oude layout, als je kijkt naar de nieuwere chieftecs, zitten daar handige clips en features in om alles nog makkelijker te monteren, ook een boel hdd's dwars passen daar in, misschien heeft de coolance dat ook maar geloof het niet. 90mm (of groter) fan is toch handig, als je die fijn 5v laat lopen, coolt het heel erg goed en je hoort er weinig van.
een combinatie van handigheid, degelijkheid, en design is voor mij de idiaale combo