Toon posts:

Nieuwe kast ? Wie kan me helpen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu eigenaar van de Thermaltake Lanfire, en kan deze kast nu goed verkopen :)
Dus ik wil een nieuwe kast, nu heb ik een beetje rondgezocht en toen kwam ik deze 2 tegen die me wel aanspraken :

Thermaltake Kandalf VA9000
Koolance PC3-729SL

Maar ik kan nergens vinden waar ze verkocht worden en wat ze kosten 8)7

En deze is ook wel leuk :)
Koolance PC2-650

Of hebben jullie nog andere betere ideeen voor vette kasten ???
Alvast bedankt !

Verwijderd

Tuurlijk, ik heb een beter idee voor een betere kast. Net als iedereen die vind dat hij een goede kast heeft. Iedereen kan hier kasten gaan opnoemen, maar ten eerste is dat nogal subjectief. Ten tweede geef je veel te weinig informatie: wat wil je ermee gaan doen, moet er een voeding bij zitten, welke prijsklasse, voorkeur voor kleur enz. Ik denk dat dit topic snel dichtgaat.

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-01 09:47
Wat dacht je van deze:

Thermaltake Armor

Ben persoonlijk niet echt Thermaltake voorstander maar vind em wel wat hebben.

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

Of deze...zonder raampje..dan kan je die er zelf inmaken..die pre-made raampjes vind ik altijd zo neppies..

Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/image/producten/52193-big.jpg
http://www.perfect-systems.nl/info.asp?Info=52193

Kost slechts 44,82

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 15:32 ]

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
* wortelsoft ^Vind dit wel een strakke kast en ook niet duur

[ Voor 17% gewijzigd door wortelsoft op 19-02-2005 15:01 . Reden: klote tags ]

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-02 09:53
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:53:
Of deze...zonder raampje..dan kan je die er zelf inmaken..die pre-made raampjes vind ik altijd zo neppies..

[afbeelding]
Die kast is mooi! Ik weet nu hoe mijn nieuwe systeempje eruit gaat zien :)

Verwijderd

doltishDuke schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 15:20:
[...]

Die kast is mooi! Ik weet nu hoe mijn nieuwe systeempje eruit gaat zien :)
Hehe, goeie keus! ;) Ik heb m zelf ook al besteld. Ze krijgen m eind volgende week binnen dus als je m nu besteld weet je zeker dat je er eentje krijgt!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11-2025
of een asus vento 3600
http://www.alltests.de/ha...sus_vento3600/vento_1.php

[ Voor 63% gewijzigd door ikman op 19-02-2005 15:28 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://pics.computerbase.de/news/7884/3.jpg
Oh mijn god, wat een gruwelijk lelijke kast! Haha, dit vind ik gewoon smerig.. :r

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11-2025
ja die kleur wel maar in het blauwe en rood vind ik hem mooi

Verwijderd

Topicstarter
Oja sorry voor wat weinig info :)
Er hoeft geen voeding in te zitten (mag wel natuurlijk)
prijs tja rond de 150/200 zou wel mooi zijn :)
Waterkoeling lijkt me ook wel tof.
En het zou ook wel mooi zijn als mijn dvdroms niet te zien zijn (dus een deurtje ofzo)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 16:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:24:
Oja sorry voor wat weinig info :)
Er hoeft geen voeding in te zitten (mag wel natuurlijk)
prijs tja rond de 150/200 zou wel mooi zijn :)
Waterkoeling lijkt me ook wel tof.
En het zou ook wel mooi zijn als mijn dvdroms niet te zien zijn (dus een deurtje ofzo)
In die kast die ik poste daarnet zit geen voeding, en waterkoeling kan je natuurlijk zo kopen om erin te bouwen. Dan hoef je niet 150/200 euro uit te geven voor de kast, maar voor de kast en WC samen.

De dvd roms kan je mooi stealthen, dat is niet zo'n heel moeilijk karweitje..je kunt ook op de site van de fabrikant van die voorzetstukjes voor je roms halen, dan ze je ze ook niet meer.

http://3rsystem.co.kr/eng....asp?navi=case&idx_num=29

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:29:
[...]

In die kast die ik poste daarnet zit geen voeding, en waterkoeling kan je natuurlijk zo kopen om erin te bouwen. Dan hoef je niet 150/200 euro uit te geven voor de kast, maar voor de kast en WC samen.

De dvd roms kan je mooi stealthen, dat is niet zo'n heel moeilijk karweitje..je kunt ook op de site van de fabrikant van die voorzetstukjes voor je roms halen, dan ze je ze ook niet meer.

http://3rsystem.co.kr/eng....asp?navi=case&idx_num=29
tja maar ik ben een beetje voorzichtig om zelf met WC te gaan klooien, heb liever dat het al voor geinstal is maar goed als het niet zo is dan niet :)
Maar echt relax dat jullie met goede ideeen komen alleen ik vind deze kast niet echt mooi :)

Verwijderd

Topicstarter
PeGys schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:26:
Wat dacht je van deze:

Thermaltake Armor

Ben persoonlijk niet echt Thermaltake voorstander maar vind em wel wat hebben.
mooie kast maar dan zou ik eerder voor de
Kandalf v9000 gaan.
Maar ja die is volgens mij nergens te koop 8)7

edit:
heb de kandalf 9000 gevonden :
http://www.tweakend.nl/?GroupID=171
maar ja hij kost met btw en verzendkosten 200 euro, en dan heb ik nog niet eens waterkoeling :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 17:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat vinden jullie van deze kast :
Koolance PC2-650
Die kan ik voor 170 bij mijn plaatselijk pczaak kopen.
Alleen ik heb gehoord dat koolance maar een beetje klote spul gebruikt (dunne slangetjes en koppelingen) is dit waar ???
Of maakt dit niet veel uit ?

Andere ideeen zijn zeer welkom natuurlijk !!!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:07
PC2-650BK, Black <-- verkopen wij :D (bij mycom) alleen in het blauw. net als de asus vento.

vento kost 149,95

en de pc2-650 iets van 165 euro, maar hang me er niet aan op :P

Verwijderd

Topicstarter
idd ik wilde hem dus mycom halen maarrrrrr wil niet de blauwe ! :)
die kunnen ze toch wel bestellen dan ?
en hij kost 169.95 :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 17:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is er geen kast waar jullie van zeggen WOW die zou ik echt graag willen ??
zoals ik al zei prijs rond de : 150/200
maakt niet uit of er voeding inzit.
dus kom maar op !

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:41
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:26:
Is er geen kast waar jullie van zeggen WOW die zou ik echt graag willen ??
zoals ik al zei prijs rond de : 150/200
maakt niet uit of er voeding inzit.
dus kom maar op !
Ben laatst opzoek gegaan naar een nieuwe voor men nieuwe casemod en het enige wat ik dacht was: "wat zijn al die kasten verschrikkelijk lelijk of duur"

Heb nu een coolermaster centurion 5 en die vind ik nog wel mooi, lekker strak geno0eg aan te modden. Maar al die termaltake kasten en zo zijn zo overkill. Alle versierinkjes en zo, et enige wat het uitstraalt is "ik ben te lui om iets te modden maar zou toch iets willen". Ik vind et meer iets voor jonge kiendjes met ouders met te veel geld die dat voor et kiend kopen omdat het kiend naar een LAN wil.

maar ja dat is dus mijn mening: "koop een niet al te dure kast en geef de rest van et geld uit aan goed case mod stuff"

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:53:

[afbeelding]

Kost slechts 44,82
ziet er een beetje sweex uit, zo'n ik val na ene jaar uit elkaar case

Verwijderd

D'r is één kast die ik graag wil:

LianLi V1000. Of de V2000 natuurlijk, die is groter

Pest is: ik heb al een LianLi PC75, en kan het eigenlijk niet verantwoorden nóg zo'n dure kast te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar al die termaltake kasten en zo zijn zo overkill. Alle versierinkjes en zo, et enige wat het uitstraalt is "ik ben te lui om iets te modden maar zou toch iets willen". Ik vind et meer iets voor jonge kiendjes met ouders met te veel geld die dat voor et kiend kopen omdat het kiend naar een LAN wil.
hahhaha
mwa ik ben niet te lui ben alleen een beetje bang dat ik het verneuk enz enz en dat ik aan het einde veel meer geld kwijt ben :)
dus koop ik nu liever een kast die ver af is en dan ik er nog een beetje aan kan prullen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 13:08 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

CME >> OH

LinkedIn
Instagram

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06-2025

un1ty

Join the Arena!

En of.
ik zelf heb een Sunbeam samurai case,
die kasten van sunbeam hebben echt wel klasse.
zelf zou ik die Sunbeam Transformer ook wel willen hebben.
Sunbeam Samurai: €50,- + €7,50 (verzendkosten)
(site: http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/samuraicase2.html)
Sunbeam Transformer: €84,- + €7,50 (verzendkosten)
(site: http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/transformer.html)
dit vind ik zelf echt mooie kasten.
en de andere side panel valt goed te modden bij de samurai case ;)
heb ik mooi un1ty uitgedremeld en uv oplichtende plaat erachter =)

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Verwijderd

Ik heb zelf deze kast.. in het zwart.

netjes afgewerkt ,genoeg ruimte 420 watt psu erin , high airflow ontwerp en met een deurtje zodat alles netjes eruit ziet.

http://nl.enlightcorp.com...ind=servercases&serial=46

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb rondgezocht en gekeken welke ik het mooist vond.
uiteindelijk vind ik deze toch wel heel mooi :
Koolance PC2-650BK

Toen ben ik gaan zoeken op got over deze kast maar daar kwamen niet zulke goede dingen uit :(
Is dat nou echt dat ze niet super koelen enz enz.
En dat je maar beter geen Koolance kan nemen ???

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Waar ik altijd persoonlijk naar kijkt is de duurzaamheid van de kast, je hebt hele leuke eye candy kastjes maar als ik dan merk dat je de zijpanelen er bijna in moet vouwen, en dat je met vastschroeven ook moet uitkijken dat je de boel niet doldraait, en dan nog maar niet te spreken over het gedeelte waar je de insteekkaarten op vastschroeft, wat bij veel kasten gewoon helemaal mee in vorm buigt :( nee daarom hou ik ook zo van chieftec kasten, zo stevig als een blok betton :p
Die thermaltake die jij opnoemt is wel erg leuk omdat hij stackable is (kun je dat zo noemen), iig kun je zelf de indeling helemaal bepalen, het is 1 grote rij met 5,15inch sloten waar je zelf kan zeggen ik doe onderin het diskettestation of ergens in het midden, ook het paneeltje met schakerlaartje etc, kun je verplaatsen. de thermaltake is ook niet zo groot als bijvoorbeeld de Cooler Master Stacker, omdat er geen ruimte onder zit voor een extra voeding, wat ik zelf wat onnodig vind, maarja heb dan ook niet zo'n hardcore systeem :p

Ik zou zeggen kijk vooral naar duurzaamheid, geloof dat de termaltake zo op het eerste oog weer een dealtje met chieftec weer is heeft gesloten, want ik herken hier veel in van chieftec.
de 2 coolances is op basis van de wat oudere chieftecs zo te zien (die ik ook heb, dragon) alleen zo op het eerste oog ook de oude layout, als je kijkt naar de nieuwere chieftecs, zitten daar handige clips en features in om alles nog makkelijker te monteren, ook een boel hdd's dwars passen daar in, misschien heeft de coolance dat ook maar geloof het niet. 90mm (of groter) fan is toch handig, als je die fijn 5v laat lopen, coolt het heel erg goed en je hoort er weinig van.

een combinatie van handigheid, degelijkheid, en design is voor mij de idiaale combo :p

Verwijderd

Topicstarter
IDD degelijkheid moet ook goed zijn ja !!!
Vind alleen de Koolance PC2-650BK echt heel mooi.
Alleen veel slechte dingen hier op GOT over gelezen.
Maar waarom zijn ze dan zo slecht ???
Ik kon btw alleen over oudere modellen dingen vinden.....

Verwijderd

Kast zalwel goed zijn , Koeling is slechter , slechte pomp, slechte rad etc etc (daaraan zou het kunnen leggen)

Die Armor heeft veel weg van een Stacker , alleen goedkoper en (vind ik) mooier (vooral de zilvere versie) en ze zijn er voor rond de 150 euro.
Er zit echt alles bij , supermooi ding (word mijn volgende denk ik)

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07-2025
Welke kast je graag wil en wat voor doeleinde is per persoon verschillend.
Zelf vind ik dat er zat mooie kasten op de markt zijn alleen niet alles werkt even handig en het is ook wel leuk om iets zelf te knutselen?

Wat ik een mooie kast vind en erg goed bruikbaar voor veel doeleinde is de MasterCooler Stacker ook te vinden hier op GoT at Cooler Master Stacker discussie topic Deel 2
Deze kast is dan 130 euro zonder WC natuurlijk en voeding, Zelf heb ik hem net besteld in combi met een Asetek KT12A-L30 - 3x120MM radiator en kan niet wachten tot ik hem heb .

Maarjah ik heb hem vooral gekocht omdat het een degelijke en veel bruikbare dingen erbij kan kopen, vooral veel ruimte ook.

Succes met je zoektocht :)

[ Voor 10% gewijzigd door AngelusHD op 20-02-2005 17:01 ]

Pagina: 1