Toon posts:

[Ervaringen] www.notebookakkus.de

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De batterij van mijn Acer Aspire is kapot. Hier in de winkel kost een nieuwe batterij bijna 170 euro, maar op http://www.notebookakkus.de/ wordt een nieuwe batterij voor slechts 83 euro aangeboden. Heeft iemand ervaring met die website? Vraag nummer twee, er worden twee accu's ter verkoop aangeboden, één met een voltage van 9 V en één met 14 V, allebei zijn ze geschikt voor mijn laptop. Welke moet ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:22

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Welke je moet nemen moet je even afleiden van de data die op het stickertje van je oude accu staat :)

Verder geen ervaring met de shop, sorry...

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:27
Je weet dat als er iets met je laptop gebeurt doordat je een niet-acer batterij in je laptop hebt zitten de garantie vervalt he?

En over die 9v of 14v? Even kijken hoeveel V de standaard Acer batterij voor je laptop geeft, en voor die kiezen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Ramon de Jesus schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:18:
Je weet dat als er iets met je laptop gebeurt doordat je een niet-acer batterij in je laptop hebt zitten de garantie vervalt he?

En over die 9v of 14v? Even kijken hoeveel V de standaard Acer batterij voor je laptop geeft, en voor die kiezen.
Idd, die vervalt.
Maargoed, (is lame I know) je kunt dit natuurlijk omzeilen.

Aan de andere kant, ik heb nog nooit mee gemaakt dat een B-merk accu een laptop heeft stuk gemaakt. (maar het zal best eens zijn gebeurd)
Op mij werk krijg ik veel 2e hands laptops in mijn handen, en daar gaan altijd b-merk accu's in, en die doen het altijd net zo goed, of beter als de A-merk accu's (en dan praten we van p2 latitude cpi's tot gloednieuwe sony centrino based laptops :))

(bestel de b-merk accu's dan wel bij een beetje professionele bedrijven)

[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 19-02-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

De 9 volt zal bijv een 8 cells batterij zijn en de 14 volt een 6 cell. De 8cell zal langer mee gaan. Ze kunnen er beiden in als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de website zijn ze allebei met mijn laptop compatibel en de garantie is toch al verlopen. Maar het verschil tussen de twee is dus gewoon de duur van de batterij? Enig idee hoeveel verschil in tijd dat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:31
RS_003 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:35:
[...]
Aan de andere kant, ik heb nog nooit mee gemaakt dat een B-merk accu een laptop heeft stuk gemaakt. (maar het zal best eens zijn gebeurd)
Hoeft ook niet direct door de accu te komen. Zelfs als er totaal geen relatie is tussen een B-merk accu en een defect aan een onderdeel van de notebook, maak je het de leverancier erg makkelijk om onder een gratis reparatie uit te komen als de notebook in de garantieperiode kapot gaat. Daar zijn ze heel makkelijk in. Kun je alsnog je portemonnee open trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

EdwinW schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:42:
[...]

Hoeft ook niet direct door de accu te komen. Zelfs als er totaal geen relatie is tussen een B-merk accu en een defect aan een onderdeel van de notebook, maak je het de leverancier erg makkelijk om onder een gratis reparatie uit te komen als de notebook in de garantieperiode kapot gaat. Daar zijn ze heel makkelijk in. Kun je alsnog je portemonnee open trekken.
als klant is t ook niet zo moeilijk om de oude accu terug te stoppen en dat je dan tegen de fabrikant zegt dat je niet weet hoe het kwam

[ Voor 3% gewijzigd door Pixal op 20-02-2005 13:33 ]

Pagina: 1