Toon posts:

[WinPDF] Doorzichtigheid wordt niet meegenomen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een document (Word) waarin tekstvakken staan waar met de doorzichtigheid "gerommeld" is. In dit geval gaat het om heel lichtgrijze tekstvakken. Nu is het zo dat als ik dit bestand met WinPDF naar een PDF omzet, die kleuren verloren gaan en alles wit wordt...

En ja...er is ingesteld dat de kleuren meegnomen moeten worden... ;)

Is er iemand die hier iets op weet of een PDF-creator kent die hier wel mee om kan gaan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Niet alle PDF-creators converteren goed genoeg. Met Acrobat heb ik goede ervaringen. Of er ook doorzichtigheid in zat weet ik niet heel zeker maar het zou me verbazen als het niet zo was. Acrobat lijkt me een optie. Is alleen niet dezelfde prijsklasse :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:30:
Acrobat lijkt me een optie. Is alleen niet dezelfde prijsklasse :o
Als het voor 1 keertje nodig is kun je een trial downloaden :P

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:40
En ik zou ook niet weten of Acrobat het wel goed kan converten als je dit soort gekke dingen gaat gebruiken. Echter, als je gewoon die printer-driver gebruikt die je bij Acrobat krijgt (Distiller ofzo?) moet het wel goed gaan... je laat het grooste deel van de conversie dan over aan de afdruk-engine van MS Word geloof ik :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^ Inderdaad. Of maak een Postscript file met een virtuele PS printer. Bekijk die met bijvoorbeeld Ghostview om te zien of dat OK gaat en converteer naar PDF.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Primo was de oplossing....dat vind ik prima! ;)

Helaas deden de Adoce-producten het niet goed......

Thanks for your help!
Pagina: 1