Op het ogenblik zit ik nog met een oude HP Deskjet 550C tot voor kort werkte hij nog redelijk, nadat ik hem een keer heb schoon gemaakt leek het ook allemaal weer beter te gaan, alleen begint hij nu steeds vaker het probleem te vertonen het papier niet meer op te willen pakken wanneer er meerdere vellen in de "papierlade" liggen of hij pakt er een hele stapel in eens, dit heeft hij eigenlijk altijd al gedaan alleen wordt het nu wel heel erg vaak. Nu is deze printer volgens mij al een jaar of 8 oud (als het niet langer is) dus toch wel eens aan vervanging toe.
Nu is mijn oog gevallen op de HP Deskjet 6840, vooral de ingebouwde printerserver/netwerkkaart voor zowel 10/100 Mbit als 802.11G lijkt mij heel erg handig.
Nu vraag ik mij af of deze printer ook de volgende problemen kent:
- Op pakken van papier, dus geen of meerdere vellen te gelijk.
- wanneer één cardrige leeg is stopt de printer tot dat de lege cardrige vervangen is, dit is zeer lastig als je b.v. alleen zwat gebruikt en de kleuren cardrige is leeg.
Wat mij opvalt in de pricewatch is dat er zoveel mensen geinterreseerd zijn naar de Canon printers, zijn deze tegenwoordig zoveel beter dan die van bijvoorbeeld HP?
Nu is mijn oog gevallen op de HP Deskjet 6840, vooral de ingebouwde printerserver/netwerkkaart voor zowel 10/100 Mbit als 802.11G lijkt mij heel erg handig.
Nu vraag ik mij af of deze printer ook de volgende problemen kent:
- Op pakken van papier, dus geen of meerdere vellen te gelijk.
- wanneer één cardrige leeg is stopt de printer tot dat de lege cardrige vervangen is, dit is zeer lastig als je b.v. alleen zwat gebruikt en de kleuren cardrige is leeg.
Wat mij opvalt in de pricewatch is dat er zoveel mensen geinterreseerd zijn naar de Canon printers, zijn deze tegenwoordig zoveel beter dan die van bijvoorbeeld HP?
[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 19-02-2005 14:05 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/