Ik hou van lekker hard muziek en van de week hield mn sub ermee op!! Sindsdien doet ie het niet meer, ik dacht eerst dat de zekering doorgebrandt was maar dat was niet het geval. Vervolgens had ik em helemaal uitgeschakeld en ff uit gelaten. Toen ik em daarna weer aanmaakte deed ie het weer, maar hij maakt een heel raar geluid soort van scheurend geluid. En soms schakelt ie zich na paar seconden uit.
Ik heb een Maxgear 5.1 setje die je bij www.des.nl kan kopen voor iets over de 100 euro. Komt wel heel goed geluid uit voor zo een setje.
Wat zou het probleem zijn? Is mn subwoofer gwn helemaal kapot? Of is de Sub zelf gescheurd ofzo (ik had em opengemaakt maar kon geen scheurtjes vinden) Zijn mn draden misschien doorgebrand?
Wat moet ik doen om het te repareren? Ik dacht eraan om een nieuwe subwoofer erin te zetten, een 8 of 10 inch autosubwoofer. Is dit verstandig? Want ik heb best een noob op het gebied van subwoofers.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes,
Rainesh
Ik heb een Maxgear 5.1 setje die je bij www.des.nl kan kopen voor iets over de 100 euro. Komt wel heel goed geluid uit voor zo een setje.
Wat zou het probleem zijn? Is mn subwoofer gwn helemaal kapot? Of is de Sub zelf gescheurd ofzo (ik had em opengemaakt maar kon geen scheurtjes vinden) Zijn mn draden misschien doorgebrand?
Wat moet ik doen om het te repareren? Ik dacht eraan om een nieuwe subwoofer erin te zetten, een 8 of 10 inch autosubwoofer. Is dit verstandig? Want ik heb best een noob op het gebied van subwoofers.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes,
Rainesh
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.