Hey beste got-ers,
Ik ben voor mijn vader op zoek naar een mooie 5.1 set, omdat de bose 3-2-1 tog niet aan de verwachtingen voldoet (flames svp achterewege of anders off-topic, maar dan wel met andere nuttig info erbij).
Ik heb nu het volgende bij elkaar gesprokkeld:
Yamaha RX-V440RDS - 270,00
JBL Northridge EC35 - 170,00
JBL Northridge E150P - 319,00 (beetje te goed voor rest van het systeem?)
_______________________________________________________________+
759
Ik ben nu nog op zoek naar een fatsoenlijke set sattelites/speakers om er maar even 5.1 ipv 1.1 van te maken
. ik kan eigenlijk niet kiezen tussen een aantal. Is het hierbij handig om jbl als merk te gebruiken of maakt dat niet uit. Ik heb wel ergens gelezen dat Yamaha en JBL een goede combi vormen, vandaar mijn keuze voor die AV receiver.
Weet iemand nog een goed stel sattelites/speakers (mogen ook vloerstaand) die hierbij passen?
als je comments hebt op mijn keuze dan mag je die natuurlijk posten (zwakke schakels enzo).
het budget is 1600 euro. Ik heb nog geen kabels oid, dus daar moet je even rekening mee houden, maar om hier geen discussie's over te beginnen ("Meer geld aan kabels uitgeven!" "Nee minder!" "Nee meer!") laat ik dat ieder voor zich bepalen. Budget dat hiervoor over is: 841 euro.
Ik ben voor mijn vader op zoek naar een mooie 5.1 set, omdat de bose 3-2-1 tog niet aan de verwachtingen voldoet (flames svp achterewege of anders off-topic, maar dan wel met andere nuttig info erbij).
Ik heb nu het volgende bij elkaar gesprokkeld:
Yamaha RX-V440RDS - 270,00
JBL Northridge EC35 - 170,00
JBL Northridge E150P - 319,00 (beetje te goed voor rest van het systeem?)
_______________________________________________________________+
759
Ik ben nu nog op zoek naar een fatsoenlijke set sattelites/speakers om er maar even 5.1 ipv 1.1 van te maken
Weet iemand nog een goed stel sattelites/speakers (mogen ook vloerstaand) die hierbij passen?
als je comments hebt op mijn keuze dan mag je die natuurlijk posten (zwakke schakels enzo).
het budget is 1600 euro. Ik heb nog geen kabels oid, dus daar moet je even rekening mee houden, maar om hier geen discussie's over te beginnen ("Meer geld aan kabels uitgeven!" "Nee minder!" "Nee meer!") laat ik dat ieder voor zich bepalen. Budget dat hiervoor over is: 841 euro.
edit:
Er zit wel een beetje rek in het budget, dat bose setje kostte immers 2000
Er zit wel een beetje rek in het budget, dat bose setje kostte immers 2000
[ Voor 9% gewijzigd door Technicality op 19-02-2005 13:48 . Reden: ff extraaatje erbij ]