vraag nieuwe modem wanadoo cable

Pagina: 1
Acties:

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-02 14:14
IK heb vandaag na een brief van wanadoo een nieuwe modem gekregen. Ik had eerst nog de com21 maar omdat deze de nieuwe snelheid niet aankon heb ik een motorola surfboard gekregen. Dus is deze aangeloten op mijn vigor 2200e. Dit werkt prima maar in de handleiding van draytek staat dat ik zelf een mac adres moest invoeren. Maar ik weet niet waar deze vandaan te halen en als ik kies voor "standaard mac adres " werkt het uitstekend. Moet je percee een mac adres invullen en hoe kom ik hier dan aan ? En als 2e vraag ik heb dus de premium van wanadoo deze gaat naar 4mbit download maar met deze nieuwe modem haal ik de snelheid die ik eerst had moeten hebben dus 3mbit. Ik had zelf eigenlijk verward door deze migratie gelijk de nieuwe 4mbit te krijgen. Hebben meer mensen deze nieuwe modem gehad en ook nog steeds de nieuwe snelheid niet ? Want anders moet ik toch contact opnemen met wanadoo. Er staat op de site wel dat het tot 31 maart kan duren voor ze helemaal klaar zijn met de nieuwe snelheid dus kan gewoon nog steeds gebeuren. p.s. wat is op dit momend even een goede speedtest site want www.speedtest.nl is wegens werkzaamheden even ofline.