There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Maar kees heeft laatst iets met de dns uit lopen spoken, ik denk dat het daaraan ligt.
Maar doe me een plezier, gebruik gewoon www.tweakers.net..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Als kees zo lief wil zijn om de DNS aan te passen
ga ik eens zorgen dat iedereen de juiste server gaat gebruiken.
van de frontpage, dit zal er wel mee te maken hebben:
16-02-05 Al geruime tijd draaien er twee loadbalancers in ons rack op proef. Hier hingen tot nog toe twee servers achter. Vannacht is daar een derde server bijgekomen en sindsdien draait het forum op de nieuwe loadbalancers. Hierdoor waren er initieel een klein aantal problemen, deze zijn zo goed als opgelost. Hierdoor is de weg vrij om ook de frontpage achter de loadbalancers te hangen. Dit zal deze week gebeuren waarna de oude loadbalancer uitgerangeerd kan worden. Hierdoor zullen onder andere de nameserver ns.webmagix.net / 213.239.154.10 niet meer bereikbaar zijn. Aangezien sommige mensen deze nameservers gebruiken (en ook ns2.webmagix.net / 213.239.154.22 welke later zal verdwijnen) worden deze verzocht hun DNS instellingen te veranderen.
[ Voor 77% gewijzigd door Marcelloz op 19-02-2005 13:15 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Wel moet er vanaf nu idd www.tweakers.net of tweakers.net gebruikt worden, oude reacties uitgraven en die url's replacen zie ik niet zo zitten.
[edit]
Zo te zien worden alle http-requests voor eigen servers niet doorgestuurd naar de normale webservers, wat op zich natuurlijk wel weer zinnig is om te voorkomen dat er iets anders dan (www.)tweakers.net gebruikt wordt.
[ Voor 31% gewijzigd door ACM op 19-02-2005 11:11 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()
(