Kan ik op mijn thunderbird 900 de L3, L4 en L6 bruggen zo inkleuren of doorsnijden dat ik hem gewoon standaard op bijv. 1000 Mhz kan laten draaien, zonder dat ik hem nog overgeclockt heb. Is dit mogelijk??
Euh, wat denk jezelf?
Je koopt een 900, je wil hem op 1000 laten lopen, dat is overclocken.
De enige manier om zonder overclocken op 1Ghz te lopen is er eentje te kopen (DUH!!!)
Maar ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt, dus niet overclocken door FSB maar door multiplier?
Dan moet je de L1 brugjes verbinden en de multiplier in je bios op 10 zetten.
Je koopt een 900, je wil hem op 1000 laten lopen, dat is overclocken.
De enige manier om zonder overclocken op 1Ghz te lopen is er eentje te kopen (DUH!!!)
Maar ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt, dus niet overclocken door FSB maar door multiplier?
Dan moet je de L1 brugjes verbinden en de multiplier in je bios op 10 zetten.
als je de L3 l4 en l6 bruggen zou kleurt dat de multiplier 10 is hoef je volgens mij niet meer de l1 in te kleuren. (als dat je vraag was)
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Dus het is wel mogelijk om hem van een standaard 900 naar een 1000 laten lopen zonder te OC'en!! Gewoon ff de L3 L4 L6 brugjes veranderen
waarom noem je dat dan NIET overklokken ?
als je de cpu sneller laat lopen als waar hij voor verkocht is is het overklokken.
staat geloof ik een stuk op tomshardware over die l3 en l4 bruggen e.d.
als je de cpu sneller laat lopen als waar hij voor verkocht is is het overklokken.
staat geloof ik een stuk op tomshardware over die l3 en l4 bruggen e.d.
Verwijderd
Tering wat ben jij lui zeg.Op zondag 07 januari 2001 16:28 schreef Buddyholly het volgende:
Kun je die link ff geven naar dat artikel dan?
zoek gewoon ff bij toms hardware.
Pagina: 1