Heeft er iemand al meer dan 1,85 V uit zijn MSI K7T pro 2A gehaald? En bestaat er ergens een website met een voltage mod, zoals voor de Abit KT7 en de Asus A7V? Want de MSI K7T pro 2 is even goed maar kost wel zo'n dikke 2000fr minder zodat ik een betere cpu kan kopen.
Kan me niet herinneren dat ooit zoiets langs is geweest op T.net. En als het op T.net niet langs is geweest, bestaat het ook niet
.
Dacht ik al. Ik heb me al suf gezocht maar niks gevonden. Maar zou het technisch gezien niet mogelijk zijn?
http://pc-nrj.hypermart.net/msi6167/
Dus het gaat bij sommige msi-borden. Weet iemand of dit ook met een pro 2a zou gaan? Liefst met schema en al
Dus het gaat bij sommige msi-borden. Weet iemand of dit ook met een pro 2a zou gaan? Liefst met schema en al
Weet er al iemand een site waar een schema staat ? want bij mij is ook de 1.85V de bottleneck
THNX
THNX
Verwijderd
voor de msi k7t pro2 is er een aparte BIOS beschikbaar waarmee je de spanning hoger op kan voeren. Gewoon bios flashen en klaar 
Of dat ook voor de 2a geld
Of dat ook voor de 2a geld
Die bios zit er al op, en dan kom je op 1.85V uit ipv 1.8V maar dit is niet genoeg, wat ik zoek is dus een hardware mod om mijn voltage omhoog te krikken 
mijn duron doet nu 1 GHz op 1.85V @ 39 graden stressed alleen hij boot niet met 1 GHz ik moet eerst met 900 of 950 booten, dan in windows een reboot dan kan ik hem op 1GHz zetten en dan werkt ie wel. 1030 zelfs.
het probleem is dus die koude start waar hij niet doorheen komt
mijn duron doet nu 1 GHz op 1.85V @ 39 graden stressed alleen hij boot niet met 1 GHz ik moet eerst met 900 of 950 booten, dan in windows een reboot dan kan ik hem op 1GHz zetten en dan werkt ie wel. 1030 zelfs.
het probleem is dus die koude start waar hij niet doorheen komt
Pagina: 1