Toon posts:

Radeon 9550 beeldvertraging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in games zit er een vertraging in de muis en het toetsenbord, ook in lichte games.

pentium4 3Gig prescott :9
asus p4p800se
2x 512 mb 3200
asus radeon 9550 (64 bit)

zelfs op de laagste prestaties is er nog een vertraging(zwaar irritant in games) , maar in xp merk ik hier niks van.

heb al geprobeerd:
usb muis
andere monitor
windows xp herinstalatie
laatste bios versie gechect
laatste video kaart drivers geinstaleerd
vele forums gelezen, maar nergens oplossingen gevonden. :?

wie kan me helpen, wat kan er mis zijn of moet ik veranderen
:/

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:34

PD2JK

ouwe meuk is leuk

In wat voor games is dit? (Het zwabber effect bedoel je denk ik met deze vertraging?)

Gebruik je een draadloos toetsenbord en muis?
In Counterstrike 1.6 had ik dit ook (tb/muis met draad), dit was op te lossen door van Direct3D naar OpenGL te wisselen of vice versa.

Toen waren beige computers heel gewoon.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

64 bit... hmmm das wel erg laag hoor. Als je zware spellen speelt dan is het vanzelfsprekend dan je beeld gaat stotteren.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
in Games als:
Need fot speed underground 2 , Delta Force Black Hawk Down, John Deere American Farmer

zo heeft de laatste maar 32 mb video geheugen en 1 Gig Mhz systeem vereisten maar is de vertraging met de muis toch +- halve seconde.

oude geforce 2 mx200 kaartje van 32 mb geprobeerdt , en verschrikkelijk zelfs een wegvallende muis tijdens de beweging. :Y)

Idea??

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

NFSU2... das een DirectX9 spel en zelfs met mijn ati9700 loopt het niet helemaal soepel dus jouw videokaart is bottleneck. Het kan niet anders!

Lucky Goldstar

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

NSFU2 draait redelijk op mijn 9500 Pro ( een DX9 kaart ) ... als ik maar de settings "redelijk" hou...

De 9550 is behoorljk langzamer en zal je dus de settings ook zo moeten zetten... en 64-bits limiteerd de geheugen bandbreedte van de kaart... het is gewoon een feit..budget kaarten..budget snelheid.

maar muislag.. op zich zou de kaart geen muislag kunnen veroorzaken.

Okay, heb je moederbord drivers up to date? En de videodrivers?

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
De Bios drivers die op de comp staan 1007, de beta versie 1008 nog niet gedaan

de videokaar drivers 808 er op staan (laatste versie)

ps. Heb wel ergens iets over ondersteunig van AGP door de noord brug i865pe gezien wat nie lekker loopt

Verwijderd

je kan als je mazzel hebt, je 9550 flashen naar een 9600pro heb ik ook gedaan en werk werelds.
clockspeed van 200Mhz naar 400 en dat merk je!!
http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/107

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:25:
je kan als je mazzel hebt, je 9550 flashen naar een 9600pro heb ik ook gedaan en werk werelds.
clockspeed van 200Mhz naar 400 en dat merk je!!
http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/107
Dat werkt alleen op 128bit kaartjes... Aangezien er gaan 64bits 9600 Pro's bestaan!

Tuurlijk blijft het mogelijk de 9550 over te clocken maar bij bepaalde merken gebruiken ze geheugen dat de 400Mhz echt niet zo lekker bereikt :-p

[ Voor 17% gewijzigd door swampy op 19-02-2005 12:35 ]

There is no place like ::1

Pagina: 1