Ticking away, the moments that make up a dull day
Iets mis met je css?
Verwijderd
1
2
3
| /* INCLUDE DEFAULT STYLE */ @import "http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/css/default.css?v=193h"; @import "http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/css/small.css?v=193h"; |
De eerste is de default template, de small.css is de 800px versmalde versie die erbij gezet wordt als je in je voorkeuren een vinkje zet bij "Forum versmallen voor 800 breedte?"
Bij CSS fouten zie ik iig de layout behoorlijk in de soep lopen op dezelfde wijze als jij beschrijft (toen ik dat vinkje inschakelde)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 04:32 ]
Intentionally left blank
Dit kan heel goed zijn ja, daar had ik nog niet aan gedachtcrisp schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 12:56:
Misschien een verouderde versie Konqueror?
Sorry voor het verspillen van jullie tijd
Intentionally left blank
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
moto: reload is alleen noodzakelijk voor sommige plaatjes. De CSS wordt voorzien van een versienummer waardoor bij een verhoging van het versienummer een reload al geforceerd wordtmoto-moi schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:48:
uiteraard heb je wel eens hard gereload, aangezien laatst de css is aangepast naar 600px posting breedte he ?
Intentionally left blank
(plus dat ik hoger in de bug stats wil komen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Edit: In Mozilla (ook'n oude versie
En ik moet nu gaan
[ Voor 24% gewijzigd door Wormaap op 19-02-2005 14:01 ]
Waarschijnlijk enkel voor de backgroundimages van de header en footermoto-moi schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:53:
Ik moest hem anders wel hard opnieuw laden schatje
(plus dat ik hoger in de bug stats wil komen)
en je haalt me toch niet in hier
[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 19-02-2005 17:42 ]
Intentionally left blank
Overigens wil ik dan wel nog even als heel klein puntje aanstippen dat een scrollbar van links naar rechts IMHO niet echt erg fijn is.
Kijk eens in je prefsWormaap schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:17:
Overigens wil ik dan wel nog even als heel klein puntje aanstippen dat een scrollbar van links naar rechts IMHO niet echt erg fijn is.
Hoi!
Al moet ik dat nu wel elke keer gaan aan- en uitzetten op de 2 machientjes.
[ Voor 4% gewijzigd door Wormaap op 19-02-2005 19:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()