Ik heb een 6800 ultra die normaal geclockt staat 400/1100, maar sinds kort is hij op 428/1176 geclockt waardoor hij soms problemen kan vertonen in games. Ik dacht dus eerst dat het aan de bios lag die op 1 of andere manier geëdit was. Maar toen ik een andere 6800 ultra stak die op andere pc gewone defaults heeft van 400/1100, had die in mijn pc defaults van 428/1176. Hoe zou ik nu mijn graka terug als defaults op 400/1100 kunnen krijgen?
Heb je misschien PEG linking aan staan? Dit kun je in de Bios wijzigen volgens mij.
Heb je misschien overklokken aanstaan bij de Eigenschappen van je videokaart? Heb je uberhaupt al eens overgeclocked?
Drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Versie 66.93 zijn op het moment te downloaden van www.nvidia.com/drivers
Heb je misschien overklokken aanstaan bij de Eigenschappen van je videokaart? Heb je uberhaupt al eens overgeclocked?
Drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Versie 66.93 zijn op het moment te downloaden van www.nvidia.com/drivers
[ Voor 23% gewijzigd door PD2JK op 19-02-2005 03:35 ]
Toen waren beige computers heel gewoon.
Ik heb al eerder overclockt met rivatuner ja, ik heb al eerder driver cleaner gedaan. Ik heb zelfs een nieuwe 6800 ultra erin gestoken. En toch denken alles dat mijn defaults op 428/1176 staan.
Verwijderd
dan staat het in de registry zo, zet er coolbits op of rivatuner en klok em gewoon terug. of misschien staat hij wel bij rechtermuisknop op bureablad--> instellingen -->advanced--> 6800U --> klokfrequenties --> niet overklokken