Beste mensen,
Sinds paar dagen terug heb ik mcafee antivirus scanner gekocht. Allemaal mooi en wel maar ik heb een probleem. Als ik de computer afsluit of opnieuw wil opstarten kan dat niet. Ook als ik de power knop eventjes indruk (dan sluit hij normaal af) werkt het niet. ALs ik mcafee verwijder heb ik dit probleem niet dan sluit hij normaal af en herstart ook gewoon opnieuw. Ligt dus ECHT aan mcafee.
Heb via google en op GoT wel andere problemen tegengekomen zoals iets met het power management, maar daar heeft het niets mee te maken heb dat namelijk goed ingesteld...
Wat mij opvalt als ik herstarten of afsluiten dat mijn pc dan in het diskettestation gaat zoeken of daar een diskette aanwezig is
Het enigste wat op mijn monitor te zien valt is een zwart beeld met een muis, ja logisch en verder gebeurt er nix. Kan wel 2 uur wachten en dan nog gaat de pc niet eens uit of herstart niet eens... Ik word hier knotsgek van heb geen zin om elke keer die uitknop 4 sec in te houden, zodat die uit gaat!
Iemand enig iedee wat hier aan te doen is?
Mijn specs zijn:
- amd 64 3500+ socketed 939
- MSI k8 neo platium 2
- 1 gb corsair geheugen
- 2 x sata raptor schijven van 36 gb in raid 0
- 350 watt coolermaster voeding
- xfx 6600gt
- nec brander 3500
- LG dvd rom
- sony diskettestation
Sinds paar dagen terug heb ik mcafee antivirus scanner gekocht. Allemaal mooi en wel maar ik heb een probleem. Als ik de computer afsluit of opnieuw wil opstarten kan dat niet. Ook als ik de power knop eventjes indruk (dan sluit hij normaal af) werkt het niet. ALs ik mcafee verwijder heb ik dit probleem niet dan sluit hij normaal af en herstart ook gewoon opnieuw. Ligt dus ECHT aan mcafee.
Heb via google en op GoT wel andere problemen tegengekomen zoals iets met het power management, maar daar heeft het niets mee te maken heb dat namelijk goed ingesteld...
Wat mij opvalt als ik herstarten of afsluiten dat mijn pc dan in het diskettestation gaat zoeken of daar een diskette aanwezig is
Iemand enig iedee wat hier aan te doen is?
Mijn specs zijn:
- amd 64 3500+ socketed 939
- MSI k8 neo platium 2
- 1 gb corsair geheugen
- 2 x sata raptor schijven van 36 gb in raid 0
- 350 watt coolermaster voeding
- xfx 6600gt
- nec brander 3500
- LG dvd rom
- sony diskettestation