Ik heb eindelijk die bios-chip gekregen, maar hoe weet ik nou hoe hij erin moet. Hij kan er op 2 manieren in?????
kijk effe hoe je oude erin zit... simpel...
Of kijk in de handleiding van je mobo
Of kijk in de handleiding van je mobo
}>}>}>}>}>:r<P><BR>
Als het goed is (DIN-voetje) dan heeft de chip een inkeping en het voetje ook...die moeten op dezelfde plek zitten...
En anders zit er op de chip boven een van de voetjes een rond deukje, dat voetje is dan nummer een en op je moederbord staat ook bij een van de gaatjes nr. 1
En anders zit er op de chip boven een van de voetjes een rond deukje, dat voetje is dan nummer een en op je moederbord staat ook bij een van de gaatjes nr. 1
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Hmmm in het voetje zit aan de linkerkant een inkeping, op de bioschip zit ook links (is net hoe je hem voor je neus hebt uiteraard) een inkeping..... dus ik ga het zo maar proberen.......
He morgoth ik moet ook een nieuwe voor m'n be6-II hoeveel heeft je dat gekost???
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ik had een jetway jbx 2000. Gelukkig was er daarvan een nederlandse importeur, dus heeft het me maar 30 piekjes gekost. Had ik het via amerika gedaan had het me $30 gekost.
Verwijderd
Als het goed is staat op de PCB van je mobo ook nummertje 1 bij pen 1, en daar moet dan ook het rondje of driehoekje komen.
Pagina: 1