MS Optical Desktop Bluetooth doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 16:56
Ik heb weer zo'n stom probleem. Heb Windows er opnieuw op gezet maar dit heeft niet geholpen.
Het is namelijk zo, die 2 volume knoppen die er op zitten, die willen niet werken.
Alleen als ik ze alletwee tegelijk in druk, dan gaat het volume omlaag.
In het begin werkte het wel prima.
Is dat ding nu al stuk??? Ik heb hem een week of 3 denk ik...
Heb het bij Mycom gekocht *slik* (heb er slechte ervaringen mee, maar het MS desktop was daar het goedkoopst)..
Ik vind het eigenlijk zo'n stom probleem, dat toetsenbord en de muis waren best wel duur...

[ Voor 26% gewijzigd door eX0duS op 19-02-2005 00:09 ]

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:37
Ik hebbem ook, en toen die van mij raar deed na drie-kwart jaar ofzo (keyboard deed 't helemaal niet meer), hebk MS helpdesk gebeld om t op te lossen. En toen hebben we wat dingen geprobeerd (om verbinding te leggen - maar werkte dus niet), en toen constateerde hij ook dat ie stuk was.

Toen kon ik hem direct naar MS opsturen, (was €5 verzendkosten ofzo), en toen kreeg ik 2 weken later een spliksplinternieuwe set in huis, service: _/-\o_

Als ik jou was zou ik _niet_ naar de MyCom gaan en zeggen: hij doetet niet, maar naar MS bellen om ;t probleem voor te leggen, dan zullen ze vanzelf zeggen: stuur maar op (als hun tips niet werken).

Ik heb nog nooit probs met de volumeknop gehad, en zie ook niet echt een oplossing voor je prob als je zelfs windows er al ns opnieuw hebt opgezet.

Verwijderd

Mycom doet over het algemeen helemaal niet moeilijk met omruilen.
als je met een probleem komt ruilen ze het gelijk om :)
teminste bij mij wel.

• eX0duS
Het is opgelost; het waren de batterijen. De indicator gaf gewoon "good" aan, dus dacht niet aan de batterijen. Maar nadat ik ze vervangen had; deed alles het weer. :)

Over Mycom gesproken.
Toen ik deze desktop kocht vroeg ik of ik dan ook nog in mijn BIOS kon, de medewerker daar zei dat dat gewoon kon.
Kon dus achteraf helemaal niet. ;)

Verder had ik een Coolermaster mousepad gekocht, van metaal. Ik vroeg of mijn muis (MS Optical Bluetooth) hiermee werkte, hij zei dat het gewoon werkte, en dat de batterijen langer mee gingen.
Eenmaal thuisgekomen blijkt die muis dus gewoon niet te werken op dat ding...

Toen een mailtje gestuurd over hoe of wat; ik had die verpakking nml. hardhandig opengescheurd, omdat die niet normaal open kon.

Nooit geen antwoord op gehad...
Service...

[ Voor 15% gewijzigd door eX0duS op 19-02-2005 11:09 ]

• berndgeurts
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:38
eX0duS schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 11:08:
Het is opgelost; het waren de batterijen. De indicator gaf gewoon "good" aan, dus dacht niet aan de batterijen. Maar nadat ik ze vervangen had; deed alles het weer. :)
DOH!!! lekker slim bezig geweest...

• eX0duS
Ja so?
Als de indicater "good" aan geeft, nam ik aan dat het wel goed zat. Mijn muis was immers na 2 weken leeg, en die gaf wel netjes "very low" aan.

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:37
Bluetooth werkt idd pas in windows.. stront is dat.

Dat, én het feit dat de batterijen zo kort meegaan (de muis, 't tobo is oké) vind ik de enige nadelen aan deze set :)

En komop.. batterijen hadje wel ff als eerste mogen proberen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door KhaZ op 19-02-2005 16:49 . Reden: typo ]

Pagina: 1