misschien een wat vage topic titel maar ik heb het volgende probleem. Ik werk met IE laatste versie alle updates op een xp sp2 machine. Als ik nu bevoorbeeld naar hear.nl ga en ik blader in de advertenties gaat dat allemaal prima. echter als ik nu voorbij de eerste pagina ga en ik open een advertentie en gebruik na het bekijken de terug button krijg ik de " pagina kan niet worden weergegeven" pagina. Dit heb ik met alle sites die deze stuctuur hebben. Dus bevoorbeeld ik gebruik de search op hifi.nl naar een bepaald produkt. Krijg netjes een overzicht. Open dan 1 advertentie en druk op terug. Normaal zou ik dan weer in het overzicht moeten komen (mijn laptop heeft dit probleem niet en doet dit dus netjes) echter op de main pc krijg ik dus die pagina "De pagina kan niet worden weergegeven."
Ik heb alle settings onderling vergeleken en kan daarin niets vinden. De aanwijzingen op de pagina zelf zijn niet van toepassing want het probleem zit hem niet in de verbinding.Ook google levert niets op. Zelf denk ik dat het een vrij simpel iets moet zijn..............maar wat ?? iemand enig idee ??
Ik heb alle settings onderling vergeleken en kan daarin niets vinden. De aanwijzingen op de pagina zelf zijn niet van toepassing want het probleem zit hem niet in de verbinding.Ook google levert niets op. Zelf denk ik dat het een vrij simpel iets moet zijn..............maar wat ?? iemand enig idee ??