[XP/IE] Terug op pagina, pagina kan niet worden weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17
misschien een wat vage topic titel maar ik heb het volgende probleem. Ik werk met IE laatste versie alle updates op een xp sp2 machine. Als ik nu bevoorbeeld naar hear.nl ga en ik blader in de advertenties gaat dat allemaal prima. echter als ik nu voorbij de eerste pagina ga en ik open een advertentie en gebruik na het bekijken de terug button krijg ik de " pagina kan niet worden weergegeven" pagina. Dit heb ik met alle sites die deze stuctuur hebben. Dus bevoorbeeld ik gebruik de search op hifi.nl naar een bepaald produkt. Krijg netjes een overzicht. Open dan 1 advertentie en druk op terug. Normaal zou ik dan weer in het overzicht moeten komen (mijn laptop heeft dit probleem niet en doet dit dus netjes) echter op de main pc krijg ik dus die pagina "De pagina kan niet worden weergegeven."

Ik heb alle settings onderling vergeleken en kan daarin niets vinden. De aanwijzingen op de pagina zelf zijn niet van toepassing want het probleem zit hem niet in de verbinding.Ook google levert niets op. Zelf denk ik dat het een vrij simpel iets moet zijn..............maar wat ?? iemand enig idee ??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kon of kan dit vroeger/nu op andere pc's wel? Sommige sites zijn gewoon zo gebouwd :) Ik verplaats even je topic naar Software Algemeen, want dazar horen IE vraagjes thuis. In Windows Operating Systems behandelen we de besturingssystemen, zoals je in Windows Operating Systems - Policy kan lezen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Ray
oeps :) thx voor de verplaatsing.

Op andere pc's is het geen probleem. Op mijn werk surf ik er probleemloos overheen. Ook op mijn laptop hier geen enkel probleem. Ook op deze pc ging het allemaal goed. Wanneer het precies is begonnen weet ik dus niet .... ik heb het probleem al wel eens vaker gezien bij een kameraad van me maar er toen ook nooit achter gekomen wat het probleem was.

Kijk om nou een extra browser te installen alleen om dit vind ik ook wat te veel van het goede, laat staan een verse xp install. Tja IE eraf en reinstall kan dus ook niet......

Ik kan natuurlijk via remote desktop die pagina's via de laptop bekijken maarja of dat nou de oplossing is ???

• Ray
okz bescheiden kickje, ik weet het is nog geen 24 uur maar de kans op een goede reactie is nu wat groter dan om 24.00 dus ik waag het er maar even op.

ik heb ondertussen werkelijk alle instellingen van ie bekeken en vergeleken met een pc waar het probleem niet aanwezig is maar ik kan echt niets vinden HELP :)

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Draaien zowel je laptop als de pc's op je werk ook SP2 met alle updates? Het kan misschien iets te maken hebben met een soort van overdreven beveiligingsinstelling die voor SP2 niet aanwezig was..

[ Voor 48% gewijzigd door Johny58 op 19-02-2005 20:20 ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Begin eens met uitzetten van de gebruikersvriendelijke foutmeldingen. Wat is de 'echte' foutmelding die je nu krijgt? Of is de melding een popup en geen vervanging binnen je pagina? Heb je dit probleem op dezelfde PC met alternatieve browsers ook? Kan het iets te maken hebben met firewalls / virusscanners oid? Heb je hetzelfde probleem bijvoorbeeld ook bij de GoT search?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Ray
Spider.007 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:25:
Begin eens met uitzetten van de gebruikersvriendelijke foutmeldingen. Wat is de 'echte' foutmelding die je nu krijgt? Of is de melding een popup en geen vervanging binnen je pagina? Heb je dit probleem op dezelfde PC met alternatieve browsers ook? Kan het iets te maken hebben met firewalls / virusscanners oid? Heb je hetzelfde probleem bijvoorbeeld ook bij de GoT search?
biede pc's zijn identiek wat betreft udates en ie. Ik heb nu firefox installed op de main pc en die heeft nergens last van - werkt prima. Echter zitten in firefox weer een aantal dingen niet. Ik heb ondertussen al wel iets wat lijkt op ieimage erin gekregen en dap gedeeltelijk geintegreerd. Echter de download all functie heb ik nu niet. Tevens werken sommige proggies direct met IE.

Afin nu zit ik dus met2 browsers. Opzich niet zo´n probleem maar dat f)&_%&% IE zou het toch gewoon moeten doen. Begint nu toch wel een principe kwestie te worden.

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem gehad na SP2 update. Heb daarna SP2 weer verwijderd, maar het probleem bleef. Via Google heb ik een voor mij werkende oplossing gevonden. Ik heb de grootte van mijn internetcache verlaagd. Ik kon weer normaal browsen. Daarna heb ik de grootte weer verhoogd tot de originele waarde en het werkt nog steeds. Een verklaring hiervoor heb ik niet, maar misschien werkt het.

Succes
Pagina: 1