Ik heb de Final Beta van WoW gespeeld, nergens last van en op grond daarvan dacht ik dus dat ik de retail versie van het spel ook wel zou kunnen spelen.
Maar nu "bevriest" de omgeving van het spel elke keer als ik het speel. Ik kan wel rondrennen maar alle mobs blijven stilstaan en kunnen ook niet meer vechten. Ik zocht voor hulp bij het woeurope techical support forum en vond een post van iemand die exact het zelfde probleem had, maar hij werdt niet geholpen.
Hier is de quote:
Pentium 4 3,0 Ghz
Gforce 6800ultra 256mb
512Mb RAM
Het vreemste is wel dat de beta ZONDER problemen ging maar de retail niet.
BVD
Maar nu "bevriest" de omgeving van het spel elke keer als ik het speel. Ik kan wel rondrennen maar alle mobs blijven stilstaan en kunnen ook niet meer vechten. Ik zocht voor hulp bij het woeurope techical support forum en vond een post van iemand die exact het zelfde probleem had, maar hij werdt niet geholpen.
Hier is de quote:
Mijn computer specs zijn:I got the exact same problem. I don't run any other software while running WoW, every other program that utilizes the Internet runs lag free (Battlefield 1942, Vietnam etc.) but somehow WoW seems to suddenly stop working. The whole world freezes and I can do nothing about it [EDIT: I can run around in the world but everything is lagfrozen]. That includes logging out/exiting (or it takes at least 10 minutes to do so).
I tried to reinstall WoW several times but to no avail. I do get a spiffy "Hardware changed" message while installing WoW (and I even got a blue screen once). Is this supposed to happen? It seems like WoW just isn't to happy with network card, since the blue screen was about a driver failure.
Any good ideas as to what I should do?
Pentium 4 3,0 Ghz
Gforce 6800ultra 256mb
512Mb RAM
Het vreemste is wel dat de beta ZONDER problemen ging maar de retail niet.
BVD