Bij het uitschakelen van mijn computer met een Asrock K7VT4A+ moederbord blijft het ledje van de optische muis branden. Het is een draadmuis op PS2. In het bios is geen power-on-mouse mogelijkheid anders zou het blijven branden logisch zijn. Op een Engelse site las ik iemand met hetzelfde probleem en een aantal simpele oplossingen (Aan/uit knopje op de voeding uitdoen b.v.) maar hét antwoord zat er niet bij. Er mag toch niet zomaar stroom op de ps2 blijven staan?
Verwijderd
Jawel hoor no problemo. Zoals je ook had kunnen op kunnen maken uit de search hier op GOT
Linksbovenaan het bord zit een jumper, net naast de PS/2 poorten, die heeft er mee te maken. Verder moet je maar even kijken in de handleiding (op cd-rom). Bij mij is het een moederbord van een klant dus kan niet precies opzoeken hoe en wat.
En het lampje van je netwerkkaart ook
Zie ondertitel
Hier blijft het lampje van de optische muis ook branden (Gigabyte GA-7VT880). Ik vind het vreselijk vervelend en in het BIOS is er geen functie om het uit te zetten. Een jumper is er ook niet te bespeuren.
Tijdelijke oplossing is een stekkerblok met een schakelaar..
Tijdelijke oplossing is een stekkerblok met een schakelaar..
Dank je wel llievering, dat was het dus. Ik dacht dat ik de manual héél goed had gelezen!
Op blz. 13 van de manual op cdrom wordt de jumper genoemd. Probleem opgelost.
Op blz. 13 van de manual op cdrom wordt de jumper genoemd. Probleem opgelost.
Is dit niet vanwege de mogelijkheid om je P.C. op te starten met je Muis en/of Keyboard (CTRL-F1)? Ik heb deze opties gewoon uitstaan en die lichtjes zie echt niet (meer)
Ik heb die ook uitstaan maar toch blijft het lampje brandennwagenaar schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 23:15:
Is dit niet vanwege de mogelijkheid om je P.C. op te starten met je Muis en/of Keyboard (CTRL-F1)? Ik heb deze opties gewoon uitstaan en die lichtjes zie echt niet (meer)
Pagina: 1