[ADSL] Speedtouch-usb op isochroon

Pagina: 1
Acties:

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als ik op de site kijk van Alcatel zie ik de volgende gegevens.

Nou vraag ik me af hoe ik mijn overdrachtmodes op isochroon zet inplaats van de standaard bulk.

• kamphuis
  • Niet online
1 schopje!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je in de tussentijd zelf zoal onderzocht? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-02 15:02

FlyEragon

Alien Monkeys

Als je op het gekke groene vierkantje klikt rechts onderin, en daarna op het groene pijltje krijg je wat instellingen te zien. Bij het tabblad USB kan je dan op isochroon zetten

• kamphuis
  • Niet online
Ik kan daar niks aan veranderen die staat gewoon vast op bulk.
Ik dacht eigenlijk dat ik iets moest veranderen in phonebook.ini voordat je de modem instaleerd. Kan helaas nergens informatie vinden over de waardes in phonebook.ini

Ik heb gezocht op google en usenet

[ Voor 16% gewijzigd door kamphuis op 20-02-2005 23:11 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

iets van een andere orde, als jij een st USB hebt gekregen bij aanvraag van adsl en je hebt destijds adsl-fast aangevraagd via kpn en je hebt nog steeds datzelfde abonnement, dan ruilt kpn je modem gratis om voor een ST510 als je nu de snelheid niet haalt.\

Tenminste, dat stond in een documentje van een tijdje terug

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 22:28

The Legend

*Plop*

JvS schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:02:
iets van een andere orde, als jij een st USB hebt gekregen bij aanvraag van adsl en je hebt destijds adsl-fast aangevraagd via kpn en je hebt nog steeds datzelfde abonnement, dan ruilt kpn je modem gratis om voor een ST510 als je nu de snelheid niet haalt.\

Tenminste, dat stond in een documentje van een tijdje terug
Ej, geldt dat ook voor klanten die surfen via een andere provider maar wel via het KPN netwerk? (Planet/Hetnet/Xs4All etc.) :?

Om nog enigzins ontopic te blijven, die USB modem de deur uit en regel idd een ST510, die USB modems zijn de meest brakke dingen die je kunt bedenken en kunnen de snelheid never nooit aan.

[ Voor 15% gewijzigd door The Legend op 24-02-2005 11:14 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:21
Isonchroon staat bij USB. Ik denk daarom dat je dit niet kunt veranderen op je modem, maar dit aangeeft dat het modem het ondersteund en als dit verandert moet worden, je dit op de pc kunt doen als het al te veranderen is door de gebruiker..

gevonden bij: http://www.microsoft.com/...t/en-us/prdh_dmt_smot.asp

"The USB host controller determines the data transfer rate and the priority assigned to a data stream. USB supports the following maximum data transfer rates, depending on the amount of bus bandwidth a device requires"

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

The Legend schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:13:
[...]

Ej, geldt dat ook voor klanten die surfen via een andere provider maar wel via het KPN netwerk? (Planet/Hetnet/Xs4All etc.) :?
Het geldt voor adsl-van-kpn klanten (wanadoo, zon, tiscali, planet, hccnet, hetnet, xs4all, etc etc etc), als je maar een pakket van kpn hebt gekregen, bij het aanvragen een USB modem hebt besteld, toen adsl fast had en nooit geupgrade of gedowngrade hebt en dus nog steeds adsl van kpn hebt :)

[ Voor 5% gewijzigd door JvS op 24-02-2005 11:19 ]

• The Legend

The Legend

*Plop*

JvS schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:19:
[...]
Het geldt voor adsl-van-kpn klanten (wanadoo, zon, tiscali, planet, hccnet, hetnet, xs4all, etc etc etc), als je maar een pakket van kpn hebt gekregen, bij het aanvragen een USB modem hebt besteld, toen adsl fast had en nooit geupgrade of gedowngrade hebt en dus nog steeds adsl van kpn hebt :)
ADSL Fast... die termen van jullie moet je echt es aanpassen :P Is dat ADSL Comfort en hoger bij Planet bv?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het snelste adsl abonnement. Planet internet noemt die advanced. KPN noemt het slim, Go, lite, basic en fast. Planet noemt het time, economy, standard, comfort en advanced. Waarom ze andere namen gebruiken weet ik ook niet.

• The Legend

The Legend

*Plop*

JvS schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:41:
Het snelste adsl abonnement. Planet internet noemt die advanced. KPN noemt het slim, Go, lite, basic en fast. Planet noemt het time, economy, standard, comfort en advanced. Waarom ze andere namen gebruiken weet ik ook niet.
Aah ok.. alleen Advanced.. de meeste advanced gebruikers bij Planet zijn echter al over naar of draadloos (ST570/580) of de standaard ethernetmodem (ST510).

Pagina: 1