Toon posts:

[php] Heel eenvoudig en simpel nieuws systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met de website van m'n voetbalvereniging en wil op de hoofdpagina de mogelijkheid hebben om daar nieuwsberichtjes te plaatsen, via een soort CMS.

Ik de search al flink gebruikt maar nog niet gevonden wat ik zoek. Ik heb verschillende weblog systemen en een systeem als PostNuke geprobeerd, maar deze zijn te uitgebreid en hebben teveel features. Ik heb echt een heel simpel script/systeem nodig, waarmee enkel en alleen nieuwsberichten zijn te posten. Dus geen fratsen als comments, mogelijkheid tot aanmelden, archives, etc.

Kan iemand mij 'het ideale' systeem aanraden? _/-\o_

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-05 08:39

blizt

Wannabe-geek

Dat lijkt me toch niet zo moeilijk zelf te maken?
Kan eventueel met textfiles ...
Zo niet, met 'n db.
Met insert & select in 'n mysql_query() kom je dan al 'n end ;)

United we stand, and divided we fall

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 12:04
Een heel simpel script kan je gewoon zelf maken... Anders zou je naar cutenews kunnen kijken, uit zichzelf al supersimpel en met een paar kleine aanpassingen nog simpeler te maken. Gebruikers kunnen enkel nieuws toevoegen en evt. verwijderen, admins hebben wel een archief mogelijkheid. Comments kan je uitzetten en klaar ben je.

Alle template zut weghalen, en gewoon stylen met een css.

Verwijderd

CuteNews 100%! :) Top pakket, en gratis

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 21:26

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van zaken. Daar is in jouw geval geen sprake van, je wilt een kant en klaar pakket hebben. :) Je zit dan ook fout in Programming & Webscripting; kijk eens op sites als www.hotscripts.com :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.