Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Kan je niet gewoon alle .jpg's op de DVD zetten zonder allerlei 'handige' programma'tjes?
Op voorwaarde dat je DVD-speler dit ondersteund...
Nou je hebt wel gelijk. Da's PRECIES wat ik wil eigenlijk. Pas bij m'n ouders met een ontzettende cheap-ass dvd-speler dit gezien. Werkt prima. Maar goed, mijn dvd-speler (Pioneer van 2 jaar oud) ondersteunt geen jpg (heb 't geprobeerd, helaas...). Dus ik zoek een prog die zo'n dvd maakt. Moet toch kunnen? Of ben ik nou gek?suspect schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:33:
Kan je niet gewoon alle .jpg's op de DVD zetten zonder allerlei 'handige' programma'tjes?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Nou je bent vast niet gek, maar lees nou dat topic wat ik net pastte. Dan zie je dat het echt niet zo makkelijk is om een manuele diashow te maken. Het schijnt alleen met iPhoto of iDVD te kunnen.spaceboy schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:46:
[...]
Nou je hebt wel gelijk. Da's PRECIES wat ik wil eigenlijk. Pas bij m'n ouders met een ontzettende cheap-ass dvd-speler dit gezien. Werkt prima. Maar goed, mijn dvd-speler (Pioneer van 2 jaar oud) ondersteunt geen jpg (heb 't geprobeerd, helaas...). Dus ik zoek een prog die zo'n dvd maakt. Moet toch kunnen? Of ben ik nou gek?
Verwijderd
kijk hier anders is ff
Ben zelf ook een beetje aan het googelen naar een soortgelijke oplossing
Pagina: 1