[foto's op dvd] welke software?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:27

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb wel redelijk wat pakketjes geprobeerd ondertussen:
- PhotoDVD
- MemoriesOnTv (www.picturetotv.com)
- ProShow Gold

Allemaal leuk, maar niets doet wat ik wil, namelijk:

van foto's op de pc (JPG, TIFF, whatever) een dvd branden waarmee ik iets krijg dat ik MANUEEL door de foto's kan scrollen (liefst ook zoomen)... al die progs maken er een slideshow van die automatisch beweegt... dat wil ik dus niet. En ik wil niet zo'n slideshow waarbij ik op pauze moet drukken, da's niet realistisch...

Iemand een ander programma (liefst freeware) die dit wel kan?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Manuele diashow schijnt nogal lastig te zijn. Lees dit topic eens door :)

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-08 21:59
Kan je niet gewoon alle .jpg's op de DVD zetten zonder allerlei 'handige' programma'tjes?
Op voorwaarde dat je DVD-speler dit ondersteund... ;)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:27

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
suspect schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:33:
Kan je niet gewoon alle .jpg's op de DVD zetten zonder allerlei 'handige' programma'tjes?
Op voorwaarde dat je DVD-speler dit ondersteund... ;)
Nou je hebt wel gelijk. Da's PRECIES wat ik wil eigenlijk. Pas bij m'n ouders met een ontzettende cheap-ass dvd-speler dit gezien. Werkt prima. Maar goed, mijn dvd-speler (Pioneer van 2 jaar oud) ondersteunt geen jpg (heb 't geprobeerd, helaas...). Dus ik zoek een prog die zo'n dvd maakt. Moet toch kunnen? Of ben ik nou gek?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:46:
[...]

Nou je hebt wel gelijk. Da's PRECIES wat ik wil eigenlijk. Pas bij m'n ouders met een ontzettende cheap-ass dvd-speler dit gezien. Werkt prima. Maar goed, mijn dvd-speler (Pioneer van 2 jaar oud) ondersteunt geen jpg (heb 't geprobeerd, helaas...). Dus ik zoek een prog die zo'n dvd maakt. Moet toch kunnen? Of ben ik nou gek?
Nou je bent vast niet gek, maar lees nou dat topic wat ik net pastte. Dan zie je dat het echt niet zo makkelijk is om een manuele diashow te maken. Het schijnt alleen met iPhoto of iDVD te kunnen.

Verwijderd

kijk hier anders is ff :/ Ben zelf ook een beetje aan het googelen naar een soortgelijke oplossing
Pagina: 1