Toon posts:

[Groupwise] Standalone runnen mogelijk? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje,

Op het werk maken wij gebruik van Groupwise. Dit wil ik thuis ook gaan gebruiken (puur prive). Maar is er ook een 'stand-alone' client voor win2000/XP? Net zoals ik bv Outlook zou willen gaan gebruiken maar zonder Exchange.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En wat had je zelf al precies geprobeerd? :) Ik pas je topictitel even aan zodat deze wel enigzins zin heeft ;) Kun je trouwens geen gebruik maken van VMware om een volledige omgeving na te bouwen?

Groupwise > [Groupwise] Standalone runnen mogelijk? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom zelf niet verder dan de download van de Novell website. Een paar honderd MB voor een volledig client/server pakket. Misschien bestaat wat ik wil wel niet.

Ik weet niet wat VM ware is. Mijn pc is kapot dus ik gebruik voorlopig alleen maar een laptop dus wil mijn email-client graag 'licht' houden

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 00:11
Moet je eens vragen bij de ict afdeling op jouw werk of ze de remote/caching modus van groupwise willen activeren bij jouw groupwise account, tenminste als je een laptop van je werk hebt. Anders moet je kijken of je de groupwise 6.x client installfiles kunt krijgen..

Binnen gw6.x stel je dan je pop3/imap server in en het zou moeten werken. .

Meer info hier: Novell online docs

[ Voor 114% gewijzigd door -ChRiZz- op 21-02-2005 20:28 ]

Slache!

Verwijderd

Ik denk dat de topicstarter thuis hetzelfde wil, maar dan losstaand van z'n werk. Ben ik eigenlijk ook wel op zoek naar. Zijn er geen freeware PHP groupware dingetjes te downloaden op hotscripts ofzo? Maarja, dan moet je weer apache/php/mysql installeren.

Welke functionaliteit wil je preceis van groupwise thuis hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon mail...

Verwijderd

En het gaat je er om dat je de mail kan lezen... of dat je de mail kan lezen in groupwise?

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het verschil?

Verwijderd

Nouja, mail lezen kan met iedere client.
Pagina: 1