[Citrix Metaframe Presentation Server 3.0] Shadow opties

Pagina: 1
Acties:

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Bij het inrichten van een Citrix server (proeftuin) heb ik tijdens de installatie de shadow opties op "Input ON, Notify OFF" gezet. Echter bij het shadowen van een sessie moet de gebruikers wel eerst akkoord geven. Maar dat heb ik juist uitgezet, heb nog niets gevonden op thethin en citrix website.

Iemand een suggestie ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07

Arno

PF5A

Er is een verschil tussen toestemming vragen en een notificatie meegeven ;)

Overigens ben je wettelijk wel verplicht om de toestemming aan te laten staan.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Staat het ook nog correct in "Citrix Connection Configuration"?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie vind het eigenlijk een redelijk mager PNS topic, je zult toch wel iets aan meer info hebben ?

Tijd voor een nieuwe sig..

• seq_uence
In de ICA settings staat het uitgeschakeld, ik heb dit al eens eerder zo geconfigureerd op een server en de gebruiker krijgt dan geen bericht meer. Dit is overigens in overeenstemming met de bedrijfspolicy en de wens van de gebruiker, een open organisatie dus.

Verder is er Powerfuse geplaats en rollen we applicaties uit met Packetshaper, maar ik zie geen verband tussen die toepassingen en dit probleem....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
packetshaper om apps uit te rollen :? u bedoelt zeker om uw netwerkverkeer te shapen :?

tenminste daar gebruikte ik ze altijd voor, denk dat u powerpuse en packetshaper door elkaar haalt ;)

A wise man's life is based around fuck you

• seq_uence
Mijn fout, we hebben wel een packeteer maar ik bedoel de packager van Citrix. 8)7

Pagina: 1