Deze melding krijg ik in zo'n ballonnetje rechts onderin om de paar seconden en meestal na elf uur 's avonds, hoewel ik er op dit moment ook knettergek van word. Soms is het ook uren niet en dan begint ie weer. De verbinding blijft wel gewoon bestaan, alleen mn downloads zakken naar 0, stoppen sites voor iets van een seconde met laden en bij het pingen zegt ie dan "hardwarefout".Het raarste vind ik die specefieke tijdstippen. Nu is het toevallig ook heel erg, maar meestal begint het pas na 23.00 uur.
Iemand bekend met dit probleem? Begint erg irritant te worden
Heb ondertussen m'n duplex op half, full en auto gezet, vast ip ipv dhcp, nieuwe NIC drivers geinstalleerd, andere poort op de switch, andere kabel, andere netwerkkaart... werkt allemaal niet.
Mijn zusje heeft het probleem niet, dus ik denk niet dat het aan mn router/switch ligt.
Ik draai WinXP pro, heb onboard Marvell Yukon Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Adapter (Asus P4P800) en een Sitecom Router/Switch 4S.
Iemand een idee? Heb ook de search gebruikt, maar geen oplossing gevonden.
Iemand bekend met dit probleem? Begint erg irritant te worden
Heb ondertussen m'n duplex op half, full en auto gezet, vast ip ipv dhcp, nieuwe NIC drivers geinstalleerd, andere poort op de switch, andere kabel, andere netwerkkaart... werkt allemaal niet.
Mijn zusje heeft het probleem niet, dus ik denk niet dat het aan mn router/switch ligt.
Ik draai WinXP pro, heb onboard Marvell Yukon Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Adapter (Asus P4P800) en een Sitecom Router/Switch 4S.
Iemand een idee? Heb ook de search gebruikt, maar geen oplossing gevonden.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 20:25 ]