Ik ben al een hele tijd bezig met mijn Windows Installer, ik wilde Msn Messenger en dergelijke installeren maar hij geeft de foutmelding kan hij geen toegang kan krijgen tot de Windows Installer-service. Heb reeds geprobeerd via msiexec /regserver en msiexec /unregister tot een oplossing te komen, maar dit hielp ook niet....
Draait de service "Windows Installer" wel ? Welke versie BTW
[ Voor 30% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 18-02-2005 20:32 ]
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Nee, hij blijft heel lang hangen bij het "voorbereiden van de istallatie" en dan krijg ik ofwel foutcode 1601 of ik krijg dat hij geen toegang kan krijgen tot de Windows Installer-service...0xDEADBEEF schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:31:
Draait de service "Windows Installer" wel ? Welke versie BTW
Hallo sanderfoek,
Zoals je mischien al wel weet doen we op got altijd eerst zelf onderzoek naar het probleem. In dit topic kan ik deze eigen inzet haast niet vinden, ik zou je dan ook willen verzoeken om Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens na te lezen. Ook is het handig om je probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven.
Ik pas nog even de topic titel aan, zou je hier in het vervolg ook zelf aan willen denken? En wil je nog even aangeven om welk os het gaat?
Zoals je mischien al wel weet doen we op got altijd eerst zelf onderzoek naar het probleem. In dit topic kan ik deze eigen inzet haast niet vinden, ik zou je dan ook willen verzoeken om Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens na te lezen. Ook is het handig om je probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven.
Ik pas nog even de topic titel aan, zou je hier in het vervolg ook zelf aan willen denken? En wil je nog even aangeven om welk os het gaat?
[ Voor 6% gewijzigd door leon1e op 18-02-2005 21:21 ]
Dit is wel te vinden. Installeer de installer desnoods even opnieuw 
Lees Windows Operating Systems - Policy even door
Lees Windows Operating Systems - Policy even door
Pagina: 1