Toon posts:

[2003] Internetverbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zo goed of ik dit topic hier moet plaatsen of onder internet maargoed..

Ik heb sinds een tijdje problemen met mn adsl verbinding onder server 2003. Ik zit bij xs4all en ik maak gebruik van een speedtouch usb modem(zo'n groene). Gewoon random, maakt niet uit wat ik doe valt mn inetverbinding weg. Als dit gebeurt is gaat het lampje op mn modem van adsl 10 seconden kniperen en daarna kan ik weer verbinding maken. Het gekke is dat ik dit probleem pas heb (zo lijkt het tenminste)na de recente snelheidsverhoging. Soms is er ook een dag dat het helemaal niet voorkomt, soms een paar keer in een uur.
Iemand bekend met dit probleem ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Gebeurt dit alleen onder Win server 2003 of ook onder andere versies?
xs4all al gebeld of het probleem bekend is?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog niet de tijd gehad om een ander os erop te gooien, dus ik weet niet of het aan server 2003 ligt. Het lijkt mij echter dat het aan de kant van de adsl verbinding ligt, omdat niet het usb lampje van mn modem gaat kniperen maar mn adsl lampje..

Ik zal xs4all wel eens mailen, maar het lijkt mij dat ze dat ook wel op hun site zouden melden onder helpdesk als er een storing is ? Kijk het nog wel even aan, ik zie net dat ze een storing hebben opgelost dus misschien was dat het..

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er achter gekomen dat zo gauw iemand aan de telefoon is, dus als iemand opneemt of oplegt, dat mijn verbinding verbroken wordt.. waar zou dit op kunnen wijzen ? :?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
slecht danwel verkeerd aangesloten splitter mischien :?

splitter kan kapot zijn, of het probleem ligt heel ergens anders in de lijn (lees: centrale)

A wise man's life is based around fuck you