Heb het volgende probleem
ik heb op de zaak een storing analyse site draaien via php mysql.
nu werkt alles goed. maar krijg alleen niet voor elkaar om een pagina met 2 frames zonder de adres bar van explorer weer tegeven zonder dat ik hem via een andere pagina oproep zoals een popup scherm.
heb al de volgende code
of wie weet de code op via een document.* alles weg te halen heb msdn al doorzocht maar vind nog niks helaas
welke gestart word met het onload event.
is het wel eens mogelijk om bij een page load direct de toolbars te verwijderen ?
en het volgende probleem.
ik open een pagina NIET via window.open maar via een link en dan openen in nieuw venster.
maar nu wil ik via een button het scherm sluiten. Kan dit wel met javascript ?
window.close
en self.close resulteerd in het openen van een NIEUW venster en het direct sluiten daarvan ipv het sluiten van de index.htm.
volgens enkele javascript sites is het niet mogelijk om een venster de sluiten die niet met java is gestart
ik heb op de zaak een storing analyse site draaien via php mysql.
nu werkt alles goed. maar krijg alleen niet voor elkaar om een pagina met 2 frames zonder de adres bar van explorer weer tegeven zonder dat ik hem via een andere pagina oproep zoals een popup scherm.
heb al de volgende code
code:
1
2
3
4
| function Newvenster(URL) {
id = "info";
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width=800,height=600,left = 0,top = 0');");
} |
of wie weet de code op via een document.* alles weg te halen heb msdn al doorzocht maar vind nog niks helaas
welke gestart word met het onload event.
is het wel eens mogelijk om bij een page load direct de toolbars te verwijderen ?
en het volgende probleem.
ik open een pagina NIET via window.open maar via een link en dan openen in nieuw venster.
maar nu wil ik via een button het scherm sluiten. Kan dit wel met javascript ?
window.close
en self.close resulteerd in het openen van een NIEUW venster en het direct sluiten daarvan ipv het sluiten van de index.htm.
volgens enkele javascript sites is het niet mogelijk om een venster de sluiten die niet met java is gestart