Toon posts:

SKY Computer??

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is iemand bekend met SKY computer (Dixons)?

Graag wil ik advies inzake prijs/kwaliteit.

Alvast dank

Palmtree

Verwijderd

Heb hier een SKY staan en heb er normaal geen problemen mee. Heb alleen één keer gehad dat de cooler het begeven had en ik dus een nieuwe processor moest. Hier deed SKY na een test dan ook niet moeilijk over en na een paar dagen stond de monteur op de stoep om er even een nieuwe processor + cooler in te doen.

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
ben je nou een egte tweaker of niet..:?:?

ik d8 dat tweakers altijd zelf hun pc's samenstelden

maar niet dus.......

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik heb hier ook een SKY staan. Ben er best tevreden mee, maar ze bezuinigen altijd wel ergens op... goed specs doorkijken dus..

Service? Nooit gebruik van hoeven maken :) Dus ik weet het niet.

|_____vakje______|

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 21:02
Heb hier een sky staan (begrijp me goed, deze heb ik niet gekocht :) ) Ben er niet heel enthousiast over. Zou zelf ook nooit zo'n ding kopen. wordt vaak B-merk rotzooi in gedumpt, waardoor hij goedkoop lijkt maar het niet is. Zou m'n computer toch gewoon zelf samenstellen als ik jou was. Wil je toch perse een sky kijk dan heel goed naar de specificaties, oa. wat voor een videokaat, cdrom speler, mainboard (meestal noname) etc. dus niet alleen afgaan op de folder die zegt intel pentium 3 933mhz etc. kijk ook eens verder meestal is de computerboer om de hoek helemaal niet duurder.

• KiNgSiZZe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik heb als vakantiewerk SKY computers in elkaar gezet. De meeste onderdelen zijn okay, maar je wil niet weten hoe het zakie geassembleerd wordt. Alle onderdelen worden in een bak geflikkerde, daarna worden alle onderdelen in de kast geschroefd zonder bescherming of beveilinging. Hoe ze presteren weet ik niet. Maar de assemblage is bagger !!

As finishing touch god created the Dutch

Verwijderd

hoe denk je dat ik zelf m'n pc's bouw?
>:)

Verwijderd

Natuurlijk bouw ik zelf pc's maar deze is weet ik hoeveel jaar oud en toen was ik nog niet zo up-to-date qua tweaken :)

Verwijderd

Let inderdaad op de specs

ze adverteren met PIII 933 Mhz voor 3000 gulden kompleet met monitor en dan krijg je dit:

* MicroATX moederbord (2 vrij Pci sloten)
* 933Mhz Processor (oke dit is wel goed)
* 64 Mb133Mhz D-merk meukgeheugen
* 8 Mb Nvidia Vanta kaartje (als je geluk hebt, waarschijnlijker is Shared Memmory)spellen spelen werkt dan niet echt...
* 15inch Monitor 800x600@75Hz Max.)
en nog andere troep zoals een verotte AMR modem..
Pagina: 1