[XP] BSoD bij opslaan vanuit office over WLAN

Pagina: 1
Acties:

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:14
Hoi, eerst en vooral een situatieschets van m'n netwerkje thuis:

Laptop (XP Pro) ----(WLAN)------- Router --------(kabel)--------- PC (XP Home)

M'n probleem is het volgende: elke keer als ik vanuit office een document wil opslaan over het netwerk, dan krijg ik (kan in het begin, midden, of einde van het kopieërproces) een blauw scherm voor m'n neus:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/thijs.walcarius/GoT/Error.jpg

Ik heb al enkele uurtjes op google gezocht en hier op GoT, maar ik kan niets bruikbaars vinden ('t is blijkbaar een exotische driver :/ )..

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Deze al gelezen Windows XP en 2000 BSOD guide :?

Daarnaast merk laptop en wifi kaart kan handig zijn.

op de gok [google=w22n51.sys]

Leverde dit linkje op

http://notebookforums.com/archive/index.php/t-26342.html

suc6 :)

[ Voor 5% gewijzigd door aReaRe op 19-02-2005 12:58 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:14
De BSOD guide heb 'k al volledig uitgepluisd, maar dit lever niet het gewenste resultaat op :(

Merk van laptop: Fujitsu-Siemens Amilo Pro 2000
Draadloze netwerk adapter: Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection (geintegreerd op het moederbord)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

das geen exotische driver, das die van je Intel Wireless/PRO.

en dat je niks hebt gevonden in de BSOD faq lijkt me een flinke aanwijzing dat je een upgrade aan ReadBrainComponent.dll moet uitvoeren, volgens mij interfaced die niet goed met Eye32.dll ;)
0x000000D1 DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Microsoft heeft hier geen aparte HOWTO voor geschreven. Vaak (enkele uitzonderingen daargelaten) is deze STOP foutmelding echter veroorzaakt door foutieve drivers.
Je kan een standaard Intel driver bij Intel vandaan trekken (versie 9.0.x ) of kijk bij je leverancier of er een driver-update voor is.

[ Voor 52% gewijzigd door alt-92 op 19-02-2005 16:24 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device