Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] Makkelijk schoppen eigen topics

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is voor het schoppen van eigen topics (na 24u ;)) het niet makkelijker om een icon ofzow bij je eigen topics te zetten? Dan heb je geen nutteloze kickreplys, en kun je automatisch de 24u laten checken zodat het aantal tevroeg-schoppen kan worden teruggebracht.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Eerlijkgezegd lijkt het me geen goed plan. Je wil voornamelijk voorkomen dat mensen hun eigen topics omhoogschoppen - binnen 24 uur. Een waarschuwing heeft geen zin, want dan wordt je iedere keer dat je op je eigen topic reageert daarmee geconfronteerd. Een optie om automatisch (je aandacht te vestigen op de mogelijk om) een topic omhoog te schoppen is ook onzinnig, (heel) vaak wil je dat helemaal niet.

Dan zou er alleen een icoontje overblijven wat je eraan herrinert dat iets je eigen topic is, zodat je het niet omhoog zou schoppen. Net zo onzinnig als de 100km bordjes langs de snelweg, dat weten mensen heus wel, anders reageren ze ook heus niet (binnen 24u) met "niemand?".

Het enige wat dan van deze feature overblijft is een icoontje dat je eraan herrinert dat iets je eigen topic is. De meeste mensen zullen dat heus wel weten, zeker binnen 24 uur.

Kortom, het lijkt me niet echt een zinnige feat :) .

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie daar ook niet echt heil in eerlijk gezegd...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.